پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال وام برای توسعه تعاونی‌ها در استان سمنان

استاندار سمنان از پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام از محل تبصره ۱۶ به حوزه تعاونی‌ها در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا هاشمی در جشنواره تقدیر از تعاونی‌های برتر استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری با بیان این مطلب گفت: هدایت، حمایت و نظارت، رویکرد اصلی و جدی دولت سیزدهم‌ در راستای توسعه و تقویت تعاونی در کشور است و در استان سمنان نیز در این‌ مسیر گام برداشته می‌شود.

وی بیان کرد: بیش از سه‌هزار شرکت تعاونی با ۴۷ هزار عضو در استان سمنان وجود دارد که از این تعداد بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ شرکت تعاونی فعال هستند.

هاشمی با بیان اینکه بهترین و بالاترین سرمایه مورد نیاز برای شکل‌گیری یک کارگروهی و جمعی، ایجاد تعاونی و حرکت موفق به سمت اهداف، اعتماد و اطمینان اعضا به یکدیگر است گفت: هرجا کار در قالب شرکت‌ تعاونی شکل گرفت و پیش رفت، موفقیت‌های مطلوب در کشور و استان حاصل شد و بر همین اساس، باید توسعه تعاونی‌ها برای انجام فعالیت‌های اقتصادی و جمع کردن سرمایه‌های خرد مورد توجه باشد.

استاندار سمنان افزود: در حوزه‌های مختلف طبیعی، علمی، معدنی، کشاورزی، گردشگری و سایر حوزه‌ها فرصت‌های مطلوبی وجود دارد که ضرورت دارد با بهره‌گیری از تعاونی‌ها، افزایش بهره‌وری و استفاده از فرصت‌ها بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

بیش از یک‌هزار و ۱۵۹ شرکت تعاونی در ۱۴ رشته در استان سمنان فعالیت دارند.

کد خبر: 63801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =