پیام تبریک معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی به‌مناسبت روز جهانی بهداشت محیط

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی در پیامی چهارم مهر، روز جهانی بهداشت محیط را به همکاران مهندس بهداشت محیط شاغل در مراکز درمانی این سازمان تبریک گفت.

به‌گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، متن پیام تبریک دکتر مهدی اسلامی به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط به این شرح است:

«همکاران محترم مهندس بهداشت محیط

فرارسیدن روز جهانی بهداشت محیط (۲۶سپتامبر ۲۰۲۳ مقارن با ۴ مهر ماه ۱۴۰۲) را تبریک عرض نموده و تلاش‌های شایسته شما همکاران گرانقدر در فرآیند کنترل عفونت‌های بیمارستانی و پیشگیری از بیماری‌ها، ارتقا سلامت جامعه و محافظت از محیط زیست را ارج می‌نهیم.

فدراسیون بین‌المللی بهداشت محیط (IFEH) هرساله روز جهانی بهداشت محیط را با شعار جدید نامگذاری می‌نماید تا اهداف توسعه پایدار سازمان ملل را برآورده سازد. بر این اساس شعار روز جهانی بهداشت محیط در سال ۲۰۲۳ «سلامت عمومی محیط زیست: ایستادگی برای محافظت از سلامت همه افراد در هر روز» انتخاب شده است.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات و مساعی شما عزیزان و بزرگداشت این روز، از خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزون در راه خدمت به بیمه‌شدگان عزیز را مسألت می‌نمایم. امید است با تعهد، انگیزه و اشتیاق در زمینه تحقق شعار سال جاری برنامه‌ریزی و تلاش نمایید.»

کد خبر: 64089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =