آغاز رقابت‌های ملی مهارت در رشته‌های صافکاری و نقاشی خودرو در یزد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای یزد از آغاز بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته‌های صافکاری و نقاشی خودرو در استان در روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، مجید حق جو تعداد شرکت‌کنندگان در این رقابت را ۲۴ نفر بیان کرد و گفت: از این تعداد ۱۵ نفر در رشته صافکاری و ۹ نفر در رشته نقاشی خودرو هستند.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها به مدت چهار روز ادامه دارد افزود: شرکت‌کنندگان از ۱۵ استان کشور شامل استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، گیلان، لرستان، یزد، قم ، هرمزگان، فارس، همدان، کرمان، کرمانشاه، سمنان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی در این مسابقات حضور دارند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای یزد بیان کرد: همچنین یک نفر از شرکت‌کنندگان زن و در رشته صافکاری از استان کرمان در این رقابت‌ها حاضر شده است.

دبیر اجرایی مسابقات ملی مهارت در یزد هم با بیان اینکه این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود گفت: مسابقات یاد شده برای گروه سنی زیر ۲۲ سال است .

جلال میرجلیلی با بیان اینکه در این مسابقات از استان یزد سه نماینده حضور دارد بیان کرد: برگزیدگان این رقابت‌ها به اردوی آمادگی که آذرماه برای شرکت در مسابقات جهانی برپا می شود دعوت می‌شوند.

وی افزود: مسابقات رشته صافکاری و نقاشی خودرو در کشور نزدیک به ۲۰ سال قدمت دارد و میزبانی آن در سال‌های گذشته در تهران و البرز بود اکنون برای نخستین بار است که در یزد برگزار می‌شود .

بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در یزد با مشارکت یکی از آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای در زمینه خودرو در یزد برگزار می شود.

۱۵ آموزشگاه دولتی و یک‌هزار و ۱۰۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در استان یزد فعالیت می‌کنند.

کد خبر: 64670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =