کسب عنوان قهرمانی تیم والیبال زنان بهزیستی آذربایجان شرقی در مسابقات کشوری

تیم والیبال زنان بهزیستی آذربایجان شرقی در نوزدهمین دوره مسابقات ورزشی زنان بهزیستی سراسر کشور، موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان آذربایجان شرقی، تیم والیبال زنان اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی در نوزدهمین دوره مسابقات ورزشی سازمان بهزیستی که در شهر بابلسر برگزار شد برای نخستین بار، موفق به کسب رتبه نخست شد.

مسابقات والیبال کارکنان بهزیستی کشور در بخش زنان با حضور ۱۸ تیم در ۴ گروه در اردوگاه فرهنگی ورزشی شهید عظیمی بابلسر برگزار شد.

در این دوره از مسابقات (یادواره شهدای بهزیستی) تیم‌های شرکت‌کننده از استان‌های سراسر کشور از ۱۴ تا ۱۸ آبان ماه برای شناخت تیم‌های برتر با هم به رقابت پرداختند.

تیم آذربایجان شرقی در این دوره با ارائه بازی‌های دیدنی و درخور تحسین، عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

تیم‌های بهزیستی استان‌های البرز و خراسان رضوی هم عناوین دوم و سوم مسابقات را از آن خود کردند.

اعضای تیم والیبال زنان اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی فریده خدایاری، مهری محمدی، رضوان محمد آقازاده، سعیده کاظمی، منیره مهرنام، رعنا فتاحی، آرزو عربلویی، فاطمه عطایی و ویدا ژیلایی فر، ربابه ستاری (مربی) تیم و لیلی شریفی (سرپرست تیم) بودند.

کد خبر: 65345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =