پیام تبریک معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی به‌مناسبت روز پرستار

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی، با صدور پیامی فرارسیدن خجسته زادروز پرستار کربلا و اسوه صبر و بردباری حضرت زینب (س) و روز پرستار را به همکاران حوزه پرستاری این سازمان تبریک گفت. متن پیام دکتر مهدی اسلامی به‌مناسبت روز پرستار به این شرح است:

«به نام یگانه هستی‌بخش مهربان

فرارسیدن بیست‌وهشتم آبان ماه مصادف با پنجم جمادی‌الاول و خجسته زادروز پرستار کربلا و اسوه صبر و بردباری حضرت زینب (س) و روز پرستار را به همه همکاران گرانقدر و سختکوش حوزه پرستاری تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

شغل پرستاری از منظر بزرگان شریعت اسلام به‌عنوان یکی از مسیرهای دسترسی به نور جاودانه الهی و تعالی بشر در سایه خدمت مبتنی براخلاق، تخضص و مهارت به خلق در متون متعدد مورد اشاره قرار گرفته و زمانی‌که با صبر و گشاده‌رویی توام گردد، ارزش مضاعف پیدا می‌نماید.

جایگاه شغل پرستاری به‌عنوان یکی از حلقه‌های مهم نظام سلامت کشور و به‌عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از مراقبت‌های بهداشتی مشتمل بر ارتقای سلامت، پیشگیری از بیماری‌ها، بر سلامت تمام افراد جامعه مؤثر می‌باشد. با عنایت به اهمیت جایگاه سلامت و بهداشت در پویایی و پیشرفت جوامع بشری و با توجه به افزایش سطح آگاهی و مطالبات بیمه‌شدگان معزز در خصوص ارائه خدمات باکیفیت و به‌موقع در حوزه مراقبت و درمان، به‌کارگیری نظام کارآمد و متناسب با تکنوژی و تجهیزات با استفاده از نیروی انسانی ماهر و توانمند بیش از هر زمان به‌عنوان الزام در حوزه درمان سازمان مورد تأکید قرار گرفته است.

لذا از همه شاغلین فعال در حوزه پرستاری سازمان انتظار می‌رود با حفظ روحیه تعامل و همدلی و در سایه تعهد و انسان‌مداری با تکیه بر دانش و تجربه با تمام نیرو و توان، تلاش و همت خود را در خلق آینده‌ای روشن به‌کار بسته و به امید کسب خشنودی و رضایت پروردگار همچون گذشته؛ مراتب بندگی و عبادت خود را در خدمت به خلق و نوعدوستی اثبات نمایند.

اینجانب ضمن پاسداشت این روز خجسته، مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات و تلاش‌های همه همکاران شاغل در عرصه پرستاری و مراقبت از بیماران ابراز نموده و از آفریدگار مهربان و توانا برای شما و خانواده‌های صبورتان سلامتی و موفقیت مسئلت می‌نمایم.»

کد خبر: 65552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =