رتبه دوم کشور در جذب بیمه فراگیر خانواده به لرستان رسید

مدیرکل تامین‌اجتماعی لرستان گفت: در حال حاضر رتبه دوم کشور را با افزایش ۷۳ درصدی بیمه فراگیر خانواده‌ها نسبت به تعداد نُرمی که برای ما در نظر گرفته بودند کسب کردیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، منوچهر گودرزی با بیان این مطلب گفت: در دو سال گذشته با توجه به اینکه یک سری طرح‌های تحولی از سوی مدیرعامل تامین‌اجتماعی به ادارات کل ابلاغ شد سعی کردیم اقدامات خوبی در این زمینه‌ها انجام دهیم.

وی ادامه داد: در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی با برگزاری جلسات با مسئولان مربوطه و برگزاری میز خدمت در دانشگاه‌ها و جاهای پرترددی که توانست افزایش تعداد بیمه شده برای ما داشته باشد اقدامات خوبی انجام دادیم که در حال حاضر رتبه دوم کشور را با افزایش ۷۳ درصدی بیمه فراگیر خانواده‌ها نسبت به تعداد نُرمی که برای ما در نظر گرفته بودند کسب کردیم.

مدیرکل تامین‌اجتماعی لرستان با بیان اینکه درباره افزایش تعداد بیمه‌شدگان از طریق بازرسی‌های کشفی نیز اقدامات خوبی انجام شده گفت: چون افزایش تعداد بیمه شده جزء طرح‌های تحولی بوده و آورده‌ای را برای سازمان تامین‌اجتماعی از نظر وصول دارد سعی کردیم در این زمینه‌ها اقدامات بهتری انجام دهیم.

گودرزی بیان کرد: برگزاری همایش‌هایی مانند مدیران کل سازمان تامین‌اجتماعی آن هم با شعار "تجربه دیروز، تحول امروز، آینده‌سازی در گام دوم" که برگزار می‌شود رسالت تامین‌اجتماعی را بیشتر به مدیران نشان می‌دهد چون ما باید از تجربه گذشتگان و پیشکسوتان استفاده کنیم که برای حال حاضرمان تحول ایجاد شود و آینده بهتری برای ارائه خدمات و سرویس‌ها داشته باشیم.

وی افزود: مطمئنا در این همایش‌ها تجربیاتی که هرکدام از مدیران دارند رد و بدل می‌شوند و از تجربیات آن‌ها می‌توانیم استفاده کنیم، نقاط ضعفی داریم می‌توانیم که از نقاط قوت دوستان استفاده کنیم و این امر بهره‌وری و کارایی بیشتری برای مدیران استان‌ها و حوزه‌های اجرایی ایجاد می‌کند و در ارائه خدمات نیز می‌توانیم به نحو احسنت و بهتری سرویس‌هایمان را ارائه دهیم.

کد خبر: 65607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =