یک مدیر ممتاز باش

حالا دیگر در دنیای رسانه‌های دیجیتال، پادکست برای بسیاری از ما مفهومی آشناست و برای بالابردن اطلاعات و سطح آگاهی خود در موضوعات مختلف یا حتی برای سرگرمی از این رادیوی اینترنتی استفاده می‌کنیم. در زمینه سبک زندگی و توسعه فردی و کسب‌وکار پادکست‌های بسیار خوب و مفید هم به زبان فارسی، هم انگلیسی تهیه شده که گوش‌دادن به آن‌ها برای اطلاع از فراز و فرودهای این حوزه‌ها بسیار مفید است. به همین خاطر هر سه‌شنبه‌ یکی از پادکست‌های مفید و آگاهی‌بخش در این زمینه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

پادکست مفیدی در زمینه کسب‌و کار ساخته و منتشر می‌شود که نام آن مدیر ممتاز است. در این پادکست سیر رسیدن یک کارآفرین به جایگاه مدیریت بررسی می‌شود. نکته مثبت این پادکست کارآفرین و مدیر بودن سازنده آن است. ناصر غانم‌زاده بنیان‌گذار استارتاپ nivo و مدیر پیشین کسب و کار فینواست. او به عنوان مشاور در زمینه توسعه فرهنگ کسب‌وکار فعالیت می‌کند.

در هر قسمت از این پادکست درباره یکی از مفاهیم استارتاپی مانند اعتبارسنجی ایده، lean startup، MVP و… صحبت می‌شود. داشتن ایده استارتاپی و پیاده کردن آن نیاز به استمرار و تلاش برای تثبیت دارد. در این میان شما نیاز به آموزش‌هایی دارید تا کسب‌وکار خود را از مراحل اولیه به سرمنزل مقصود برسانید. نقش خود کارآفرین در این روند بسیار اهمیت دارد. او باید مانند کسب‌وکاری که راه‌اندازی کرده، رشد کند و به یک مدیرعامل موفق و معروف تبدیل شود. اگر ایده های شروع کسب‌وکار در ذهن دارید و یا به‌دنبال ارتقای موقعیت خود در کسب‌وکار فعلی‌تان هستید، مدیر ممتاز می‌تواند راهکارهای شگفت‌انگیزی به شما ارائه دهد.

مدیر ممتاز را از لینک‌های زیر بشنوید:

تهران پادکست شنوتو کست باکس

کد خبر: 66195

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =