جذب ۴۳۰۰ نفر با آزمون استخدامی ویژه معلولان

«صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت تمام توان خود را برای ساخت مسکن معلولین با همراهی خیرین به کار گرفته، از جذب ۴۳۰۰ نفر از طریق آزمون استخدامی ویژه معلولین خبرداد.

به گزارش آتیه انلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضوی در هشتمین نشست شورای مشارکت‌های مردمی با سازمان بهزیستی که با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، نمایندگان تشکل‌ها و خیرین کشور برگزار شد، بیان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهتمام خیرین، حوزه مسکن، اشتغال و معیشت خانواده‌های دارای معلول شاهد تحول ویژه‌ای است.

وی با بیان اینکه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی می‌تواند تسهیلگر و سیاستگذار حوزه رفاه اجتماعی در کشور باشد، مشارکت‌های مردمی را یکی از ضرورت‌های توسعه کشور دانست.

مرتضوی گفت: در سال گذشته حدود ۱۰۰ هزار فرصت شغلی برای معلولین ایجاد شد و در سال‌جاری نیز برای اولین بار از طریق آزمون استخدامی ۴ هزار و ۳۰۰ نفر جذب می‌شوند.

وزیر کار به تقسیم کار ملی در خصوص ساخت مسکن معلولین اشاره کرد و افزود: خیرین، ورود ویژه‌ای در موضوع مسکن معلولین دارند و دولت نیز در این زمینه حمایت‌کننده است.

او در ادامه افزود: از محل مسئولیت اجتماعی شرکت‌های تابعه نیز مبلغی در نظر می‌گیریم تا این روند شتاب بیشتری بگیرد. سازمان بهزیستی می‌تواند در حوزه ازدواج افراد دارای معلولیت نیز تسهیلگر باشد.

کد خبر: 66391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =