برگزاری کارگاه آموزشی زندگی شاد ویژه کارکنان بازنشسته تامین‌اجتماعی سمنان

کارگاه آموزشی عصر زندگی ( زندگی شاد) با حضور جمعی از کارکنان بازنشسته مراکز درمانی و بیمه ای تامین اجتماعی سمنان در سالن جلسات ستاد مدیریت درمان استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان، در اجرای برنامه‌های افزایش نشاط اجتماعی و ارتقاء سطح سواد سلامت جامعه هدف سازمان تامین‌اجتماعی، کارگاه آموزشی عصر زندگی و زندگی شاد با حضور کارکنان بازنشسته تامین‌اجتماعی شهرستان سمنان در سالن جلسات ستاد مدیریت درمان برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی محمد شاهچراغ، جامعه‌شناس و مدیر مرکز روانشناسی آرامش ضمن تشریح ابعاد مختلف زندگی بانشاط به تبیین نقش محوری والدین در رسیدن به کمال فردی و اجتماعی فرزند پرداخت. وی با مقایسه نحوه زندگی از سالیان گذشته و در دوره‌های مختلف بیان کرد: با سرعت پیشرفت در جنبه‌های مختلف زندگی نیاز است که والدین نیز نحوه برخورد و تعامل با فرزندان را متناسب و با شیوه‌های درست و منطقی انتخاب کنند.

شاهچراغ دستیابی به زندگی شاد را در سایه درک صحیح از خلقت و آفرینش عنوان کرد و گفت: برای داشتن یک زندگی با آرامش باید اصول اساسی در مسیر رشد و تعالی را مدنظر قرار داده و آنها را پیاده‌سازی کنیم.

کد خبر: 66585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =