رایتل، اپراتور توسعه و اشتغال است

«صوات مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت کار سهم قابل توجهی از حوزه پالایشگاهی کشور را در اختیار دارد و رایتل می‌تواند سرمایه‌گذاری مناسبی در زمینه توسعه این حوزه و ایجاد اشتغال داشته باشد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضوی در بازدید از طرح توسعه شبکه خصوصی تلفن همراه نسل پنجم شرکت خدمات ارتباطی رایتل، بیان کرد: استکبار جهانی با استفاده از قدرت رسانه و فضای مجازی، حمله به آرمان‌های مقاومت و آزادی‌خواهی را در دستور کار قرار داده است.

وی با تأکید بر ضرورت توسعه اینترنت در کشور گفت: زیرساخت‌های این عرصه متناسب با برنامه‌ریزی‌ها نبوده و ضروری است ارتقا یابد.

مرتضوی افزود: راهبرد ما رشد تولید و افزایش بهره‌وری است و در این زمینه توسعه شبکه اینترنت و ارتقای شاخص‌های ارتباطی مؤلفه‌ای مهم به‌شمار می‌رود.

وزیر کار دولت سیزدهم ضریب بالای دسترسی عمومی به وسایل ارتباط جمعی را ظرفیتی برای اپراتورها در اجرای برنامه‌های توسعه عنوان کرد و گفت: افزایش اقتدار ملی و تثبیت امنیت داخلی نیازمند سرمایه‌گذاری در این عرصه است.

وزیر کار با تأکید بر ضرورت توسعه اپراتور رایتل، افزود: دانش فنی بالا، مدیریت جهادی و خلاقیت‌های همسو با علم روز از پتانسیل‌های این مجموعه خدمات ارتباطی است.

وی ایجاد شبکه ارتباطی نسل پنجم تلفن همراه را بستری برای رشد تولید در صنایع کشور دانست و گفت: : اینترنت امروزه یکی از ابعاد مهم و جدایی‌ناپذیر جامعه است و می‌تواند بستری برای افزایش بهره‌وری در حوزه‌های اداری و صنایع باشد.

مرتضوی همکاری با حوزه صنایع غذایی، گردشگری، حمل‌ونقل و صنایع دارویی را از زمینه‌های قابل سرمایه‌گذاری برای اپراتور رایتل دانست و توضیح داد: راهبرد وزارت تعاون رشد تولید است و از همه طرح‌های توسعه‌ای در این زمینه حمایت می‌کنیم.

در ابتدای این نشست «حسین ملازاده» مدیرعامل شرکت رایتل گزارشی از اقدامات انجام‌شده و همچنین طرح‌های توسعه‌ای و چشم‌انداز این مجموعه خدمات ارتباطی ارائه کرد.

کد خبر: 66848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =