انتصاب سرپرست جدید معاونت تعهدات اداره کل تامین اجتماعی استان فارس

با صدور حکمی از سوی سرپرست تامین‌اجتماعی استان فارس، محمد قائدی به سمت سرپرست معاونت تعهدات اداره کل تامین‌اجتماعی استان منصوب شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان فارس، ایرج نادری، سرپرست تامین‌اجتماعی استان فارس با صدور حکمی، سرپرستی معاونت تعهدات اداره کل تامین‌اجتماعی را به محمد قائدی احاله کرد.

در پی این انتصاب، مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت تعهدات بیمه‌ای این اداره کل با حضور روسای شعب و ادارات تابعه برگزار شد.

در این مراسم سرپرست تامین اجتماعی استان فارس ضمن تقدیر از خدمات بابک رحیمی، معاون پیشین تعهدات این اداره کل که به شرف بازنشستگی نائل آمده‌اند، معاونت تعهدات را یکی از معاونت‌های کلیدی جهت پیشبرد حداکثری توزیع رفاه در جامعه برشمرد که مهم‌ترین کار ویژه آن، انجام به موقع تعهدات به جامعه بیمه‌شدگان و گسترش چتر پوشش بیمه‌ای است.

محمد قائدی نیز در این جلسه ضمن ارائه برنامه‌هایی جهت اصلاح فرآیندهای ارائه خدمت به بیمه‌شدگان، دقت نظر بر روی بازنشستگی‌های پیش از موعد به عنوان یکی از دلایل مهم ناترازی‌های ایجاد شده در منابع و مصارف سازمان تامین‌اجتماعی را خواستار شد.

محمد قائدی از خانواده ارزشمند ایثارگران و فرزند شهید بوده و با بیش از ۲۱ سال سابقه خدمت، پیش از این ۸ سال به عنوان کارشناس واحد مستمری‌ها و ۹ سال به عنوان مسئول واحد مستمری‌های شعبه یک شیراز مشغول به کار بوده است.آخرین سمت وی نیز معاون بیمه‌ای شعبه ۵ شیراز بوده است.

کد خبر: 66907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =