امکان انتقال بیمه دانشجویان از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان به تامین‌اجتماعی فراهم شد

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان ایلام گفت: امکان بیمه دانشجویان و ایجاد سوابق بیمه‌ای و انتقال آن به سازمان تامین‌اجتماعی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر فراهم شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، محمد قیصرزاده در این باره گفت: به منظور برخورداری دانشجویان از خدمات بیمه‌ای و بهره‌مندی از کمک ۷۰ درصدی دولت، دانشجویان می‌توانند با پرداخت حداقل ۷۵۰ هزار و حداکثر ۳ میلیون و ۶۰ هزار تومان در سال از خدمات بیمه‌ای برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه صندوق بیمه‌اجتماعی فرصت بسیار مناسبی جهت ایجاد سوابق بیمه‌ای و الحاق آن به سوابق خدمتی در زمان اشتغال است افزود: برای دانشجویان می‌توان در مقطع کاردانی با پرداخت حداقل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، در مقطع کارشناسی با پرداخت سه میلیون تومان و در مقطع کارشناسی ارشد با پرداخت یک میلیون و۵۰۰ هزار و در مقطع دکتری سه میلیون تومان و به ترتیب در مقطع کاردانی دو سال، در مقطع کارشناسی چهار سال، در مقطع ارشد دو سال و در مقطع دکتری چهار سال سوابق بیمه‌ای ایجاد کرد و از سایر خدمات صندوق برخوردار شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان ایلام گفت: کلیه سوابق بیمه‌ای از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قابل نقل و انتقال به سازمان تامین‌اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری و بالعکس است.

قیصرزاده بیان کرد: صندوق بیمه روستاییان و عشایر یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید بیش از پیش به جامعه هدف معرفی شود.

وی تأکید کرد: حمایت اولیه این صندوق فقط برای روستاییان و عشایر بوده و در حال حاضر با گسترش جامعه هدف تمام افراد جامعه از ۱۸ تا ۵۰ سال سن که فاقد بیمه هستند می‌توانند عضو این صندوق باشند.

کد خبر: 66986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =