عیادت وزرای کشور و بهداشت از مصدومان حادثه تروریستی کرمان

«احمد وحیدی» وزیر کشور و «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدیدهای جداگانه از روند درمان مصدومان حادثه تروریستی روز گذشته کرمان در بیمارستان تأمین‌اجتماعی پیامبر اعظم (ص) کرمان، از آمادگی و همکاری بخش درمان تأمین‌اجتماعی در پذیرش و درمان مصدومان این حادثه قدردانی کردند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، عصر روز چهارشنبه و در مراسم سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان که با حضور جمع کثیری از مردم کرمان و سایر شهرها برگزار شد، دو انفجار تروریستی روی داد که بر اثر آن تعدادی از هموطنان به شهادت رسیده و تعدادی نیز مجروح شدند که تعدادی از این مصدومان در مراکز درمانی تأمین اجتماعی در شهر کرمان به‌ویژه بیمارستان تأمین‌اجتماعی پیامبر اعظم (ص) کرمان بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

در این حادثه همچنین خانم زهرا برهان‌ژاد از همکاران سازمان تأمین‌اجتماعی در بیمارستان امام علی (ع) زرند نیز به شهادت رسید.

وزرای کشور و بهداشت که شب گذشته برای بررسی ابعاد این حادثه و بررسی شرایط ارائه خدمات به مصدومان حادصه به کرمان سفر کردند، در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان از تعدادی از مصدومان این حادثه عیادت کردند.

در پی حادثه تروریستی کرمان در مراسم سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با تأکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر آمادگی کامل مراکز درمانی زیرمجموعه و خدمت‌رسانی مؤثر به مصدومان این حادثه تروریستی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی طی دستوری اعلام کرد کلیه خدمات درمانی مجروحان این حادثه تروریستی در مراکز درمان سازمان تأمین‌اجتماعی، به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

در پی وقوع این حادثه، سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، از آماده‌باش مراکز درمانی این سازمان برای پذیرش مجروحان این حادثه خبر داد و اعلام کرد تمامی مراحل درمان درمان این عزیزان اعم از بیمه‌شدگان این سازمان و همچنین سایر هموطنان گرامی، در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

«امین فخر» مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان کرمان نیز با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در این حادثه تروریستی گفت: از لحظات ابتدایی این حادثه، کلیه امکانات درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی در استان کرمان برای پذیرش و درمان مصدومان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در آماده‌باش بودند. در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان، تا این لحظه ۸۷ نفر از مصدومان پذیرش شدند و تعدادی بیماران فعلی بستری در این بیمارستان ۳۸ نفر و تعداد اعمال جراحی انجام‌شده برای مصدومان نیز ۲۷ مورد بوده است.

کد خبر: 67065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =