پیام تبریک و تسلیت مدیرکل حراست تأمین‌اجتماعی به خانواده و همکاران شهیده زهرا برهان‌نژاد

مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست سازمان تأمین‌اجتماعی، با صدور پیامی شهادت خانم زهرا برهان‌نژاد مسئول حراست بیمارستان امام علی (ع) زرند در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را به خانواده و همکاران وی تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، متن پیام «علی محمودی» مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست سازمان تأمین‌اجتماعی به این شرح است:

بِسم رِبِّ الشُهِداء والصّدیقین

ولا تَحسَبن الذین قُتِلوا فی سَبیل الله اَمواتا بَل اَحیاء عِندَ رَبهم یُرزقون

بار دیگر شجره طیبه شهادت و مقاومت شکوفه داد و خیل مشتاقان وصال بر شاخسار پرافتخار آن منزل گزیدند. حالا دیگر سپهر نورانی مقاومت در کنار خورشید نورانی حاج قاسم به ستارگان منوری مزین شد که از همه نسل‌ها و صنف‌ها نشانه‌ای دارد.

پیوستن خواهر مجاهد و انقلابی، شهیده مقاومت سرکار خانم برهان‌نژاد به صف شهیدان پاداش عمری زندگی مؤمنانه بود که خداوند در روز میلاد سرور بانوان دو عالم از آن تقدیر کرد.

بی شک قدسیت و بزرگی این فوز عظیم برای شهیدان از ضلالت و وحشی‌گری عاملان اقدامات کور و ضد بشری ائتلاف فرقه‌های داعش و صهیونیسم نمی‌کاهد.

امروز جامعه جهانی شرمسار پدیده شوم تکفیر و صهیونیسم است. سرطان الاممی که دست ساخته استکبار و ژاندارم منطقه‌ای آمریکاست.

بی‌شک دستان پلید رژیم استبدادی آمریکا و اوباش در پس این عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی است؛ اما مقاومت نوری است الهی که نه تنها با تحرکات خفاشان شب‌سرشت، کم‌فروغ نمی‌شود بلکه بر آفاق جهان خواهد درخشید و با طلوع خورشید ظهور بر عالم نورافشانی خواهد کرد و لو کره الکافرون

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت بانوی مبارز سرکار خانم برهان‌نژاد به خانواده معزز و همکاران ارجمند از درگاه الهی برای ایشان علو درجات و برای دشمنان نزول انتقام الهی را مسئلت می‌نمایم.

ان‌شاء‌الله روح مطهرشان با ارواح طیبه شهداء بویژه حضرت صدیقه کبری (س) محشور باد.

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

کد خبر: 67120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =