برگزاری ۳ دوره آموزشی ایمنی تخصصی مسئولان ایمنی در استان خراسان رضوی

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از برگزاری سه دوره آموزشی ایمنی تخصصی مسئولان ایمنی در استان در دی‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، ابراهیم رضا زاده در این باره گفت: در راستای توسعه آموزش‌های تخصصی در حوزه ایمنی و حفاظت فنی و به منظور پاسخ‌گویی به نیاز جامعه هدف و ارتقا دانش تخصصی مسئولان و سرپرستان ایمنی کارگاه‌های سطح استان، سه دوره آموزشی ایمنی تخصصی با عناوین "ایمنی دیگ‌های بخار و ظروف تحت فشار"، "ایمنی کار با جرثقیل‌ها" و " ایمنی کار با ماشین‌آلات صنعتی" در دی ماه سال جاری توسط گروه تحقیقات، تعلیمات و حفاظت فنی و بهداشت کار استان برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی افزود: در دوره‌های آموزشی مذکور ۴۲ نفر از مسئولان ایمنی سطح استان متناسب با حیطه تخصصی شرکت داشتند که معادل ۸۴۰ نفر- ساعت آموزش انجام گرفته است.

رضا زاده ضمن تشکر از عملکرد و فعالیت‌های گروه تحقیقات، تعلیمات و حفاظت فنی و بهداشت کار استان گفت: رسالت اصلی این گروه جلوگیری از حوادث و سوانح شغلی و ارتقای فرهنگ ایمنی و بهداشت کار در محیط های کاری است و کلیه آموزش‌های این گروه با رویکرد کاهش حوادث، سوانح و بیماری‌های شغلی برنامه‌ریزی و اجرا می شود.

دوره‌های آموزشی تخصصی "ایمنی داربست‌ها و کار در ارتفاع" و "حوادث ناشی ازکار" نیز در بهمن و اسفند ماه سال‌جاری پیش بینی شده و برگزار خواهد شد.

کد خبر: 67856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =