برگزاری اختتامیه مسابقات فوتسال جام دهه فجر کارکنان اداره کل تامین‌اجتماعی اصفهان

اختتامیه مسابقات فوتسال جام دهه فجر کارکنان اداره کل تأمین‌اجتماعی استان اصفهان در شهرستان چادگان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان اصفهان، فینال مسابقات فوتسال کارکنان اداره کل و شعب تامین‌اجتماعی استان اصفهان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی به همت کمیته ورزش استان برگزار شد و کاپ قهرمانی این دوره از مسابقات از سوی مرتضی حاجی کاظمی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان به تیم مشترک شاهین شهر و دولت آباد اهدا شد.

این دوره از مسابقات به مناسبت دهه فجر و با حضور ٨ تیم از شعب تابعه تامین‌اجتماعی استان اصفهان در سالن ورزشی پیامبر اعظم شهرستان چادگان برگزار شد که در نهایت تیم مشترک شاهین شهر و دولت آباد؛ مقام اول، تیم مشترک شعبه دو و هشت اصفهان؛ مقام دوم و تیم مشترک فریدن و فریدونشهر؛ مقام سوم را کسب کردند.

درآیین اختتامیه این مسابقات که با حضور برخی مقامات و مسئولان فرهنگی، ورزشی و محلی چادگان برگزار شد حاجی کاظمی ضمن اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه تامین اجتماعی،یکی از اهداف برگزاری این رقابت‌ها را یادآوری فرهنگ شهادت و روزهای خاطره‌انگیز پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: انتخابات پیش رو نیز فرصتی برای مردم است تا نمایندگان خود را در مجلس شورای اسلامی انتخاب و از این طریق بار دیگر در سرنوشت کشور خود نقش آفرینی کرده و حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

وی افزود: از اهداف دیگر برگزاری این مسابقات ایجاد نشاط و شادابی بین کارکنان و در نهایت افزایش بهره‌وری و ارائه خدمات بهتر به بیمه‌شدگان است.

در انتهای این دوره از مسابقات مدیرکل تامین‌اجتماعی استان اصفهان از کلیه دست اندرکارانی که در مسیر برگزاری این مسابقات ورزشی حامی و نقش‌آفرین بوده‌اند نیز تقدیر و تشکر کرد.

تیم‌های دوم و سوم این دور از رقابت‌ها نیز کاپ و هدایای خود را از سوی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان اصفهان دریافت کردند.

کد خبر: 67949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =