حضور مدیران اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در میز ارتباطات مردمی

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی به همراه مدیران حوزه‌های مختلف این اداره کل با حضور در میز ارتباط مردمی پاسخگوی درخواست‌ها و سوالات شهروندان هستند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، محمد امین بابایی در این باره گفت: این دیدارها به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و از ۱۴ الی ۱۸ بهمن ماه سال‌جاری در راستای استماع مسائل و مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان به مردم در میز ارتباطات مردمی این اداره کل دائر است.

وی افزود: ارتقاء خدمات‌رسانی و حفظ کرامت مردم یکی از مهمترین دغدغه‌های دولت است و ما نیز در این اداره کل و با توجه به حجم مراجعان در قسمت‌های مختلف تلاش خواهیم کرد تکریم ارباب رجوع را سرلوحه امور قرار داده و همواره بر اجرای این مهم اهتمام داشته باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: شفافیت و اطلاع‌رسانی مناسب، پاسخگویی صحیح به مردم، قبول انتقادات و پیشنهادات و... عواملی هستند که ضمن جلب رضایت مردم در زمینه دریافت خدمات از این دستگاه، موجب افزایش اعتماد عمومی آحاد جامعه که بزرگترین سرمایه و تکیه‌گاه نظام اداری هستند می‌شود.

کد خبر: 68031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =