اصفهان قهرمان پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری شد

در پایان مسابقات پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، در جدول توزیع مدال‌ها، تیم اصفهان به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های گیلان و فارس به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در مراسم اختتامیه این جشنواره که در شهر مقدس مشهد و با حضور مهدی مسکنی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، تیم اصفهان موفق شد به‌عنوان قهرمانی دست یابد.

پس از این تیم، تیم‌های ورزشی بازنشستگان استان‌های گیلان و فارس نیز موفق به دریافت کاپ نقره و برنز و عناوین دوم و سوم شدند.

در این دوره از مسابقات بیش از ۵۷۰ ورزشکار زن و مرد در ۸ رشته ورزشی انفرادی و همگانی شامل دارت، تنیس روی میز، شنا، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج، فوتبال دستی، دو امدادی و پتانک با یکدیگر به رقابت پرداختند که روز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه در مراسم اختتامیه این مسابقات از ورزشکاران و تیم‌های برتر با اهدای گل، کاپ و مدال قهرمانی تجلیل شد.

در حاشیه این مراسم ازهادی عامل، گزارشگر مطرح کشتی کشورمان و از بازنشستگان آموزش و پرورش و حمید توکل، دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کشتی، هم‌دوره جهان پهلوان تختی و دبیر بازنشسته استان خراسان‌رضوی تجلیل به‌عمل آمد.

کد خبر: 68088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =