نشست مدیرکل تامین‌اجتماعی استان گلستان با کارگروه رفع موانع تولید

مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان در نشست کارگروه رفع موانع تولید گفت: یکی از مهم‌ترین خدمات خوب تامین‌اجتماعی در نظر گرفتن حمایت و رسیدگی به مشکلات کارفرمایان است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گلستان، قربان زنگانه، در این نشست بیان کرد: بخش قابل توجهی از مشکلات صنعتگران و فعالان اقتصادی که درخواست دارند آن را در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، ستاد تسهیل و ... مطرح کنیم مسائل تامین‌اجتماعی است.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان گلستان با اشاره به تاثیر مشکلات تامین‌اجتماعی بر فضای کسب و کار گفت: طی چهار، پنج سال اخیر یکی از مهم‌ترین مواردی که به چالش سد راه بخش تولید و بنگاه‌های اقتصادی تبدیل شده مباحث تامین‌اجتماعی به ویژه در بعد حسابرسی‌ها است.

وی از خدمات خوب تامین‌اجتماعی طی یکسال اخیر یاد کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین این خدمات در نظر گرفتن حمایت و رسیدگی به مشکلات کارفرمایان است.

در این جلسه سرهنگ پاسدار امیر ناظری، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه نینوا، سرهنگ علی اکبر رجبی، مسول بسیج وکارگری واحدهای تولیدی استان و جمعی ار کارفرمایان اقتصادی حضور داشتند.

کد خبر: 68264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =