کلنگ‌زنی درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان جوین

در مراسمی با حضور مدیر درمان تامین‌اجتماعی خراسان رضوی و مسئولان شهرستانی و استانی، کلنگ احداث درمانگاه شهرستان جوین به زمین زده شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خراسان رضوی، در مراسمی با حضور علی رضازاده، مدیر درمان تامین‌اجتماعی خراسان رضوی، محمد سالاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، علی سامقانی، فرماندار و حسین بوژمهرانی امام جمعه شهرستان جوین و همچنین علی اصغر عنابستانی و بهروزمحبی، نمایندگان مریم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی، کلنگ احداث ساخت درمانگاه تامین‌اجتماعی در شهرستان جوین زمین زده شد.

رضازاده در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به اقدامات صورت گرفته در دو سال اخیر اشاره و بیان کرد: در راستای سیاست‌های عدالت محور دولت سیزدهم، سازمان تامین‌اجتماعی با هدف توسعه خدمات درمانی، از هیچ گونه تلاشی، جهت رفاه حال بیمه‌شدگان تامین اجتماعی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: علی رغم تمام مشکلات مالی ، ۱۳۳ پروژه عمرانی در سطح کشور در دست اقدام ، طراحی و یا ساخت است که از این تعداد ۱۰ پروژه در استان خراسان رضوی در حال انجام است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به بخش کت لب بیمارستان فارابی و پلی کلینک تربت حیدریه اشاره کرد .

درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان جوین در زمینی اهدا شده از سوی خیرین شهرستان جوین، به مساحت سه هزار مترمربع و زیربنای ۱۸۵۰ مترمربع در دوطبقه، احداث خواهد شد.

کد خبر: 68368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =