قهرمانی تیم فوتسال بیمارستان تامین‌اجتماعی امام موسی کاظم(ع) ماهشهر

به مناسبت ایام اله دهه فجر، مسابقات فوتسال مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان با حضور ۱۶ تیم در مجتمع ورزشی شهرک‌های صنعتی اهواز برگزار شد و با قهرمانی تیم فوتسال بیمارستان امام موسی کاظم(ع) ماهشهر به پایان رسید.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان گفت: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات در فضای رقابتی سالم و در سایه همدلی و کار گروهی به رقابت پرداختند.

زیارتی، مسئول واحد ورزش مدیریت درمان نیز گفت: این بازی‌ها در چهار منطقه استان(بهبهان،آبادان،دزفول و اهواز) آغاز و در ۲۸ بهمن ماه با انتخاب بهترین‌های این دوره از مسابقات کار خود را به اتمام رساند.

تیم‌های صعود کننده به مرحله پایانی تیم‌های آبادان، ماهشهر، بهبهان و دزفول بودند که در نهایت تیم فوتسال بیمارستان امام موسی کاظم(ع) ماهشهر به مقام قهرمانی رسید.

جام اخلاق این دوره از مسابقات به تیم شادگان و آقای گل این مسابقات به مجید لیراوی از بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان رسید.

در پایان مسابقات با حضور هدایت اله عبدی زاده، مدیر درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، مصدق زنگنه، رئیس اداره منابع انسانی، امیرصادق ایران باستان، سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی دزفول، محمد ورناصری، رئیس اداره خدمات و پشتیبانی و زیارتی، مسئول واحد ورزش و جمعی از همکاران از تیم‌های شرکت کننده در مرحله فینال تقدیر و تشکر شد.

کد خبر: 68379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =