عزیمت کاروان راهیان نور مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

کاروان راهیان نور مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی همزمان با نیمه شعبان و سالروز میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی، این کاروان زیارتی متشکل از ۳۵ نفر از همکاران و خانواده‌های آنان در مدت ۴ روز از مناطق عملیاتی کربلای ایران در جنوب کشور بازدید می‌کنند.

مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد فرخنده حضرت‌ بقیة‌الله‌ الاعظم (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان، گفت: راهیان نور به عنوان یک حرکت عظیم فرهنگی، ظرفیت مناسبی برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و رفع شبهات علی الخصوص نسل جوان در این زمینه است.

روح اله سهرابی بیان کرد: هدف‌گذاری در این حرکت فرهنگی بر روی فرزندان همکاران است تا حماسه هشت سال دفاع مقدس و دستاوردهای آن برای جوانان و نوجوانان تبیین شود و بدانند ملت ایران توانست با دست خالی و با توکل بر خدا در برابر یک تهاجم گسترده‌ بین‌المللی بایستد و موفق و پیروز بیرون بیاید و نسل جوان کنونی و نسل‌های آینده با شناخت عظمت و توانایی‌های این ملت، راه گذشتگان را با احساس امید و عزت ادامه دهند.

وی با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر نقش کاروان‌ راهیان نور در انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت ادامه داد: هدف راهیان نور زنده نگه داشتن یاد شهدا، ترویج فرهنگ ایثارو شهادت، تببین سبک زندگی شهدا و ارائه راهکار عملی برای جوانان در زندگی است و یکی از اقدامات مهم در مقابله با هجمه‌های دشمنان نظام اسلامی است و باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

کد خبر: 68498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =