دعوت وزیر کار برای مشارکت حداکثری در انتخابات

«صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور بیانیه‌ای خواستار حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در بیانیه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است:

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه، ضامن افزایش اقتدار و امنیت ملی، مقوم وحدت آفرینی در جامعه، تجلی بخش مردمسالاری دینی، زمینه ساز ارتقای توانمندی‌های کشور برای رفع مشکلات و دستیابی به قله‌های رشد و پیشرفت و بر باد دهنده نقشه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی است.

بی تردید حل مسائل اساسی کشور تنها با همگرایی و همدلی ملتی ممکن است که تاکنون تا پای جان از ارزش‌ها و آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان این دیار دفاع کرده‌اند.

بنا به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون اهمیت انتخابات و حضور مردم در آن، دوام و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی از گزند آسیب ها، تنها با حضور آگاهانه و پرشور مردم در همه صحنه های مختلف امکان پذیر است.

امروز نیز در آزمونی دیگر، ملت نجیب و سرافراز ایران اسلامی با بصیرت مثال زدنی در ۱۱ اسفند، رخدادی کم نظیر و فتح الفتوحی دیگر را در تاریخ زرین نظام اسلامی با مشارکت خود می‌آفرینند.

رسالت حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور به عنوان نهادی اثرگذار، تلاش مستمر و همه‌جانبه برای تحقق «عدالت اجتماعی» و حرکت به سوی افق‌های بلند و چشم اندازهای اقتدار آمیز نظام و انقلاب اسلامی است و از این رو تشکیل مجلس قوی، کارآمد و برخوردار از گفتمان انقلاب اسلامی را فرصتی مغتنم برای دستیابی به این اهداف ارزشمند می‌داند.

اینجانب از اقشار مختلف مردم آگاه و وفادار ایران اسلامی، به ویژه همراهان همیشگیمان جوانان برومند، جامعه کارگران، کارفرمایان، بازنشستگان، خانواده بزرگ بهزیستی و آموزش فنی و حرفه ای کشور، تعاونگران و عموم همکاران گرانقدرم در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های وابسته برای مشارکتی آگاهانه و امید بخش و خلق حماسه‌ای باشکوه و مقتدرانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت می‌نمایم.

سید صولت مرتضوی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

کد خبر: 68636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =