بهره‌برداری از طرح ال،دی،آر بیمارستان تامین اجتماعی حضرت معصومه (س) کرمانشاه

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از بهره‌برداری طرح ال،دی،آر بیمارستان تامین اجتماعی حضرت معصومه (س) به‌عنوان یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین زایشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، میثم حجتی پور با حضور در برنامه بازتاب شبکه زاگرس صدا و سیما به تشریح عملکرد مدیریت درمان استان پرداخت و در این رابطه گفت: در دو حوزه درمان مستقیم و غیرمستقیم خدمات مطلوبی به بیمه‌شدگان سازمان ارائه شده است. بطوریکه در آمار عملکرد ۱۰ ماهه امسال در قیاس با سال گذشته در بخش سرپایی و بستری تقریبا ۲۵ درصد افزایش داشته‌ایم.

وی آمار مراجعان به مراکز سرپایی در سال گذشته را ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: این آمار در ۱۰ ماهه امسال به حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر رسیده است و قطعاً آمار مراجعان تا پایان سال از آمار سال گذشته فراتر خواهد رفت.

حجتی پور با بیان اینکه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در زمینه عملکردی در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۳۹۸ رتبه نخست مدیریت‌های درمان کشور را به خود اختصاص داد گفت: کار توسعه اورژانس بیمارستان شهدای کرمانشاه به‌عنوان یکی از بزرگترین اورژانس‌های مجموعه درمانی تامین اجتماعی کشور که از سال گذشته آغاز شده در حال حاضر حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می‌شود این اورژانس با سه هزار و ۲۰۰ متر مساحت تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: طرح ال، دی، آر بیمارستان حضرت معصومه (س) کرمانشاه به‌عنوان یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین زایشگاه‌های کشور، با هشت اتاق بسیار مجهز و در فضایی به مساحت ۷۲۰ متر به بهره‌برداری رسید. اجرای طرح هتلینگ در بیمارستان‌های حضرت معصومه (س) و شهدا، بازسازی آشپزخانه و در دست بازسازی بودن رختشورخانه‌های این بیمارستان‌ها، بازسازی بخش تصویربرداری بیمارستان شهدا، ساخت انبار دارویی جدید و استاندارد بیمارستان حضرت معصومه (س) از دیگر طرح‌های اجرا شده مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه است.

وی ادامه داد:همچنین با هدف گسترش اجرای عدالت در حوزه درمان و بهره‌مندی هرچه بیشتر و بهتر مردم استان در شهرستان‌های مختلف، علاوه بر درمانگاه‌های موجود در شهرستان اسلام آبادغرب و بیستون، درمانگاه‌های تامین اجتماعی در شهرستان‌های سنقر و کلیایی، سرپل ذهاب، پاوه و جوانرود نیز راه‌اندازی شده و بزودی درمانگاه‌های شهرستان‌های کنگاور، هرسین و صحنه هم راه‌اندازی می‌شوند و ساخت درمانگاه جدید و مجزای بیمارستان حضرت معصومه (س) نیز در دستور کار قرار دارد.

حجتی پور بیان کرد: با وجود این اقدام‌های صورت گرفته و دیگر برنامه‌های در دست اقدام، به این وضعیت هم راضی و قانع نیستیم و بر اساس خط مشی انقلاب اسلامی اعتقاد داریم مردم به‌عنوان ولی‌نعمت ما، شایسته دریافت خدمات بیشتر و بهترند.

کد خبر: 68682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =