برگزاری نشست هم‌اندیشی سازمانی مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با کارکنان

نشست آموزشی هم‌اندیشی سازمانی مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با کارکنان ستادی و شعب برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی قم، در این جلسه محمد عاشوری، مدیرکل تامین اجتماعی قم در سخنانی از همدلی و همراهی کارکنان در اجرای برنامه‌های عملیاتی این سازمان در استان تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به استمرار جلسات هم‌اندیشی به صورت فصلی گفت: با هدف افزایش گفتمان درون سازمانی و در راستای تعامل بیشتر با همکاران، جلسات هم اندیشی سازمانی در سال ۱۴۰۳ به‌صورت نظام‌مند برگزار خواهد شد.

عاشوری با اشاره به اینکه تامین اجتماعی قم روی ریل پیشرفت و خدمت رسانی به مردم قرار گرفته افزود: با اجرای برنامه‌های عملیاتی در حوزه‌های مختلف فنی، فرهنگی و اجتماعی توانسته‌ایم موفقیت‌های چشمگیری در حوزه خدمت به مردم و شرکای اجتماعی به دست بیاوریم و هم اینک تامین‌اجتماعی قم در روی ریل درست خدمت به مردم قرار گرفته است.

مدیرکل تامین اجتماعی قم سال ۱۴۰۳ را سال حرکت با برنامه و پاسخگویی به مردم و شرکای اجتماعی در تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود: شرعا و قانونا در قبال انجام کار درست مردم مسئول هستیم و در فرایند خدمت به مردم باید تسریع شود.

در این نشست محمد عابدی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت با اشاره به عملکرد این معاونت در سال ۱۴۰۲ گفت: در راستای تسهیل‌گری خدمات، در تلاشیم با افزایش دانش تخصصی همکاران، خدمت به مردم را توسعه دهیم.

امیرحسین مزیدآبادی، معاون تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی قم گزارشی از اقدامات در حوزه تخصصی این معاونت ارائه کرد.

در پایان این هم‌اندیشی، پنل پرسش و پاسخ کارکنان با مدیرکل و معاونان تامین اجتماعی استان قم برگزار شد.

کد خبر: 68684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =