تجلیل مدیرکل تامین‌اجتماعی قم از ایثارگران و فعالان فرهنگی اجتماعی اداره کل استان

در مراسمی با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان قم از ۵۰ ایثارگر، جانباز، فرزند شهید و فعال فرهنگی و اجتماعی این اداره کل در سال ۱۴۰۲ تجلیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی قم، مدیرکل تامین اجتماعی استان در این آیین با تبریک وگرامیداشت اعیاد شعبانیه، گفت: امام حسین (ع) با نثار هستی خود از اسلام و قرآن دفاع کرد و امام خمینی (ره)، روز میلاد این امام همام را روز پاسدار نامید تا عزت، آزادگی و بصیرت ایشان همیشه اسوه پاسداران انقلاب اسلامی باشد.

محمد عاشوری عشق به علمدار کربلا را خصیصه بارز جانبازان دانست و ادامه داد: جانبازان و جان برکفان با الگوگیری از آن حضرت، در راه خدا جانفشانی کردند.

وی افزود: جامعه به فرهنگ پایداری و شهادت نیاز دارد و جانبازان به عنوان مظاهر مقاومت و ایستادگی از احترام و منزلت برخوردار هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم، با تجلیل از صبر و ازخود گذشتگی خانواده‌های ایثارگران گفت: باید از همه اعضای خانواده‌های ایثارگر که خالصانه و با افتخار به ایثارگران عزیز خدمت می‌کنند تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: هم اکنون ۱۳ ایثارگر شامل یک جانباز و ۱۲ تَن از فرزندان معظم شهدا در مجموعه اداره کل و شعب تامین اجتماعی قم شاغل هستند.

عاشوری در ادامه این مراسم، حضور فعال همکاران در عرصه فرهنگی را یک فرصت مهم در ایجاد نشاط و بالابردن روحیه خدمت به مردم دانست و بیان کرد: عرصه فرهنگی نخستین خاکریز در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن است و ضرورت هوشیاری و حضور به موقع و فعال همگانی را در این زمینه می‌طلبد.

در این مراسم از برندگان مسابقات و همچنین همکاران فعال در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی تقدیر شد.

کد خبر: 68686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =