خدمات غیرحضوری؛ بهترین جایگزین برای مراجعه به شعب و کارگزاری‌های تامین‌اجتماعی

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران همکار تامین‌اجتماعی خوزستان با تأکید بر ترویج و توسعه فرهنگ استفاده از خدمات غیرحضوری گفت: خدمات غیرحضوری بهترین جایگزین برای مراجعه به شعب و دفاتر کارگزاری‌های سازمان تامین‌اجتماعی است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان خوزستان، علی ترکاشوند، در دیدار با عبدالرضا روشنی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان با تقدیر از ارائه خدمات غیرحضوری سازمان به جامعه مستمری‌بگیر و بازنشسته استان گفت: گسترش خدمات غیرحضوری به‌ویژه در این برهه زمانی که با شیوع بیماری‌ها همراه بوده است بسیار مهم و اثرگذار خواهد بود و بهره‌مندی مخاطبان و به‌ویژه سالمندان از این نوع خدمات به آحاد سالمندان کمک شایانی خواهد کرد.

ترکاشوند با تأکید بر ترویج و توسعه فرهنگ استفاده از خدمات غیرحضوری افزود: خدمات غیرحضوری بهترین جایگزین برای مراجعه حضوری به شعب و دفاتر کارگزاری‌های سازمان تامین‌اجتماعی است.

همچنین عبدالرضا روشنی، با اشاره به جلوگیری از ازدحام بازنشستگان و مستمری‌بگیران در واحدهای تابعه گفت: به‌منظور حفظ سلامت و مراجعه غیرضروری این قشر گرانقدر از جامعه ایران اسلامی با اطلاع‌رسانی و ابلاغ دستورالعمل‌های اداری به شعب تامین‌اجتماعی تمهیداتی در نظر گرفته شده است تا امور محوله در اسرع وقت انجام و خدمات بیمه‌ای با سهولت بیشتری ارائه شود.

کد خبر: 68716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =