پرداخت ماهانه ۶۰۰ میلیارد تومان به مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی استان همدان

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان همدان در دیدار با استاندار از پرداخت ماهانه ۶۰۰ میلیارد تومان به مستمری‌بگیران استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان همدان، در این دیدار جواد جمور، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان همدان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بیمه‌ای استان بیان کرد: بیش از ۸۶۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و ۹۱ هزار نفر مستمری‌بگیر استان نیز بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان از سازمان در استان همدان مستمری دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه روزانه بطور میانگین ۲۳ الی ۳۰ حکم برقراری مستمری در استان صادرمی‌شود افزود: با این میزان درماه به تعداد ۷۰۰ الی ۷۵۰ نفر به مجموع مستمری بگیران استان افزوده می‌شود درحالی که درآمد استان از محل دریافت حق بیمه و سایر درآمدها کفاف مصارف استان را نمی‌دهد و استان همواره با کسری بودجه مواجه است.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان همدان افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های لازم و حمایت و پشتیبانی‌های استاندار، رشد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری منفی است و هرساله نسبت به سنوات قبل از تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری کاسته می‌شود.

جمور با ارائه گزارشی کاملی از وضعیت بیمه شدگان استان از حمایت‌های استاندار از سازمان تقدیر و تشکر کرد و سپس حسن عروتی موفق، مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان نیز گزارشی از وضعیت و عملکرد مجموعه درمان استان ارائه کرد.

در ادامه استاندار نیز با سپاس از مردم همدان به لحاظ حضور در انتخابات افزود: یکی از موفقیت‌های تامین‌اجتماعی استان همراهی و تعامل سازنده با تولیدگران و کارفرمایان استان بوده ولازم است این همراهی و تعامل کماکان استمرار داشته باشد و از حقوق کارفرمایان وکارگران دفاع شود.

وی نگاه تعاملی و توسعه‌ای و همچنین تخصصی کردن اقدامات را ضروری دانست و افزود: توسعه خدمات سازمان تامین اجتماعی هم باید به صورت کمی و هم به صورت کیفی اتفاق بیفتد و تلاش شود تا رضایت‌مندی در حوزه تامین اجتماعی افزایش یابد و با نگاه مثبت و تعاملی می توان این رضایت‌مندی را افزایش داد.

علیرضا قاسمی فرزاد با تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان برای مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر: 68729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =