معرفی برگزیدگان همایش بنگاه‌های برتر صندوق‌های بازنشستگی

دومین دوره جایزه صهبا و همایش بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور زیرمجموعه صندوق‌های بازنشستگی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همایش بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور زیرمجموعه صندوق‌های بازنشستگی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور «سیدصولت مرتضوی» و جمعی از مدیران صندوق‌ها و سازمان‌های تابعه برگزار شد.

در این رویداد، در سطح «الف» شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی به عنوان رتبه اول، شرکت سیمان فارس و خوزستان رتبه دوم، شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین رتبه سوم و شرکت پارس دارو به عنوان رتبه چهارم معرفی شدند.

در سطح «ب» جایزه رتبه اول به کشتیرانی دریای خزر، رتبه دوم به پتروشیمی شیمی بافت، رتبه سوم به داروسازی فارابی و جایزه رتبه چهارم به شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران اهدا شد.

در سطح «ج» بازرگانی و ساختمانی آینده ساز کرانه کیش، سیمان فارس، کلر پارس و انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران به ترتیب اول تا چهارم شدند.

در سطح «د» نیز جایزه زرین به آزاد راه امیر کبیر و واسپاری توسعه تعاون و جایزه سیمین به سبدگردان اندیشه صبا و مدیریت و توسعه ملی اهدا شد.

در بخش «صنعت» نیز در این رویداد رتبه های اول تا پنجم به پتروشیمی خراسان، تولید ژلاتین کپسول ایران، شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان، پشم شیشه ایران و سرمایه‌گذاری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.

شرکت صنایع خاک چینی ایران و کاشی و سرامیک الوند نیز در بخش «صادرات» در این رویداد تقدیر شدند.

در بخش «دانش‌بنیان» همایش بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور زیرمجموعه صندوق‌های بازنشستگی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت تحقیقاتی مهندسی توفیق دارو و شیر خشک نوزاد پگاه به عنوان شرکت‌های برتر معرفی شدند.

در بخش شرکت‌های «شایسته تقدیر» نیز از تولید تجهیزات سنگین هپکو و صبا فولاد خلیج فارس در صنعت تولید قطعات و لوازم وسایل نقلیه موتوری و تولید فلزات پایه تقدیر شد.

کد خبر: 68784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =