بازدید نظارتی حوزه منابع بیمه‌ای کرمانشاه از شعبه تامین اجتماعی روانسر

معاون منابع بیمه‌ای اداره کل تامین‌اجتماعی کرمانشاه به همراه روسا و کارشناسان اداره وصول حق بیمه، بازرسی، اجرائیات، بازرسی دفاتر قانونی و کمیته رسیدگی به شکایات با حضور در محل این شعبه از باهمکاران و مخاطبان سازمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی تامین‌اجتماعی شعبه روانسر، معاون منابع بیمه‌ای اداره کل استان کرمانشاه در نشستی که با همکاران شعبه روانسر داشت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آنها در وصول منابع و تحقق نرم مصوب ابلاغی گفت: کارکنان واحدهای وصول حق بیمه، بازرسی و اجرائیات نقش اصلی را در تأمین منابع سازمان به‌عهده دارند.

محمد امجدیان ضمن تشریح وضعیت وصولی استان افزود: همکاران با بهره‌گیری از تمامی امکانات، تلاش خود برای رسیدن به اهداف سازمان به ویژه وصول به‌هنگام بدهی‌های معوق و بازرسی ازکارگاه‌های تحت پوشش و جذب بیمه شدگان جدید را بکار گیرند.

درپایان ابراهیم ولیان، رئیس شعبه‌ روانسر ضمن تقدیر و تشکر از حضور معاون منابع بیمه‌ای استان و همراهان وی و انجام فرآیند بررسی عملکرد واحدهای مربوطه، به تشریح وضعیت و عملکرد واحدهای شعبه پرداخت و گفت: بازدید نظارتی از شعب درجهت ارتقا سطح کیفی امور بسیار مفید و موثر است.

کد خبر: 68797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =