دیدار رئیس بسیج جامعه پزشکی اردبیل با مدیر درمان تامین اجتماعی استان

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل و هیات همراه با حضور در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با مدیر درمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان اردبیل، در این دیدار سرهنگ رامین سلطانی، رئیس بسیج جامعه پزشکی استان با اشاره به عملکرد این نهاد در ارائه خدمات درمانی به مردم در مناطق کم‌برخوردار، تیم درمانی و جهادگر مدیریت درمان تامین اجتماعی استان را یکی از گروه‌های موفق و پیشرو در ارائه خدمات به مردم در مناطق محروم و کم‌بضاعت عنوان کرد.

در ادامه مهدی نیک سیرت، مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل ضمن قدردانی از حضور رئیس و اعضای بسیج جامعه پزشکی استان و با اشاره به تلاش‌ها و خدمات ارزشمند بسیج جامعه پزشکی در استان به ویژه در مناطق محروم گفت: تیم‌های درمانی مدیریت درمان استان اردبیل هم متشکل از پزشکان متخصص و عمومی، پرستار و مامایی و سایر کادر درمان در طول سال‌جاری برای ارائه خدمات درمانی به مناطق کم‌برخوردار در شهرستان‌های پارس آباد، اصلاندوز، مشگین شهر و اردبیل اعزام شده‌اند.

در پایان این دیدار لوح سپاس بسیج جامعه پزشکی استان به پاس قدردانی از خدمات ارزنده تیم درمانی مدیریت درمان استان به نیک سیرت اهدا و حکم مسئولیت بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به خانم سپاهی اهدا شد.

کد خبر: 68839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =