به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی ادارهکل تامیناجتماعی استان کرمانشاه، صبح روز پنجشنبه و بهمنظور بررسی عملکرد واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی، اسکندر کاکایی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان به همراه معاونان پشتیبانی و توسعه مدیریت و منابع بیمهای و جمعی از همکاران ادارهکل تأمین اجتماعی با حضور در محل شعبه دو کرمانشاه از نزدیک با همکاران دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل تامیناجتماعی استان کرمانشاه در حاشیه دیدار با همکاران حوزه منابع بیمهای با اشاره به لزوم تحقق اهداف سازمانی و ارائه خدمات مناسب به شرکای اجتماعی گفت: وصول مطالبات معوق عاملی مهم در ارائه خدمات بهینه و به هنگام به مخاطبان سازمان تامین اجتماعی است.
کاکایی با اشاره به ظرفیت نیروی انسانی واحدهای اجرایی بیان کرد: نیروی انسانی توانمند همواره راهگشای سازمان در مواجهه با مسائل و مشکلات در زمانهای کسری کادر شاغل بودهاند.
وی افزود: وجود نیروی متخصص، پاکدست و با تجربه در واحدهای صف عاملی برای پیشرفت سازمان است و در این راستا ضروری است برنامهریزی لازم بهمنظور بهرهمندی سایر همکاران از تجربیات آنان صورت گیرد.
نظر شما