انتصاب رئیس قرارگاه آموزش ایمنی کار و توانمندسازی کارفرمایان و کارگران کارگاه‌های کوچک هرمزگان

مجتبی معین وزیری، به عنوان رئیس قرارگاه آموزش ایمنی کار و توانمندسازی کارفرمایان و کارگران کارگاه‌های کوچک استان هرمزگان منصوب شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، با حکم صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجتبی معین وزیری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان به عنوان رئیس قرارگاه آموزش ایمنی کار و توانمندسازی کارفرمایان و کارگران کارگاه‌های های کوچک استان هرمزگان منصوب شد.

متن حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای مجتبی معین وزیری

مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان

سلام علیکم

با عنایت به تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی کار و نیز در راستای ارتقاء دانش نیروی انسانی مولد کشور در زمینه ایمنی و بهداشت کار به موجب این حکم جنابعالی به عنوان رئیس قرارگاه آموزش ایمنی کار و توانمندسازی کارفرمایان و کارگران کارگاه‌های کوچک استان هرمزگان تعیین می‌شوید.

طبق اهداف برنامه‌ریزی شده و راهبردهای قرارگاه موصوف انتظار می‌رود در اسرع وقت و با هماهنگی دبیرخانه قرارگاه ستادی ضمن ایجاد دبیرخانه استانی و صدور احکام اعضا نسبت به اجرای تعهدات تکلیفی و برنامه‌های عملیاتی قرارگاه به ویژه افزایش سطح ایمنی کارگاه‌های مشمول در آن استان اقدام لازم به عمل آید. امید است با استعانت از خداوند متعال در راه تحقق اهداف پیش رو موفق و مؤید باشید.

ارتقای ایمنی به منظور کاهش حوادث ناشی از کار از جمله مطالبات مهم جامعه کارگری و کارفرمایی است و در سال‌های اخیر اقدامات موثری درباره کاهش حوادث ناشی از کار، گسترش آموزش و رعایت نکات ایمنی صورت گرفته که منجر به کاهش آمار تلفات و حوادث کار شده است.

طبق ماده ۹۵ قانون کار مسئولیت اجرای مقررات و ضوابط فنی و بهداشت کار برعهده کارفرماست و موظف است به کارگران خود آموزش ایمنی و ابزار و تجهیزات کاری لازم را به منظور حفظ سلامت و ایمنی نیروی کار ارائه کند.

سید صولت مرتضی

کد خبر: 68855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =