اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید برای بیش از ۱۲۰۰ نفر در خراسان‌رضوی

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی از اشتغالزایی برای ۱۲۹۲ نفر از طریق تسهیلات این صندوق در سال جاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، امین خوش‌قامت درباره میزان تسهیلات تخصیص داده شده به صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۳۵ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۲۷۳ میلیارد ریال توسط صندوق کارآفرینی استان پرداخت شده که این میزان پرداختی مشابه سال گذشته بوده است.

وی از اشتغالزایی برای ۱۲۹۲ نفر از طریق تسهیلات این صندوق در سال جاری خبر داد و افزود: به بخش کشاورزی ۱۹۳ فقره به مبلغ ۷۸۰ میلیارد ریال، بخش خدمات ۳۲۳ فقره به مبلغ ۷۴۹ میلیارد ریال، بخش صنعت ۴۳۲ فقره به مبلغ ۱۴۶۹ میلیارد ریال، بخش ضروری ۶۸۷ فقره به مبلغ ۲۷۲ میلیارد ریال اعتبارات تخصیصی تعلق گرفته است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی درباره پرداخت تسهیلات روستایی توسط صندوق گفت: طی سال جاری در استان تعداد ۱۵۶ فقره به مبلغ ۷۱۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شده است که زمینه اشتغال ۲۴۰ نفر را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات روستایی توسط صندوق کارآفرینی امید نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵۰ درصد افزایش داشته است، افزود: به بخش کشاورزی اشتغال روستایی ۷۰ فقره به مبلغ ۳۰۴ میلیارد ریال به بخش خدمات ۱۷ فقره به مبلغ ۱۷۱میلیارد ریال و به بخش صنعت ۶۹ فقره به مبلغ ۲۴۲ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

خوش‌قامت با تاکید بر اینکه در سال جاری تعداد ۴۳ واحد اقتصادی راکد توسط صندوق کارآفرینی امید استان شناسایی شده بیان کرد: از این تعداد واحد راکد، ۱۷ واحد احیا شده است. همچنین یک طرح به مبلغ ۴۷ میلیارد ریال از طرح‌های نوفن اجرا شده است.

کد خبر: 68890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =