حذف پشت نوبت در کمیسیون پزشکی مددجویان تحت پوشش بهزیستی آذربایجان شرقی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از بروز بودن انجام کمیسیون‌ها و حذف پشت نوبت در کمیسیون‌های پزشکی استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، فرگل صحاف در نشست هم‌اندیشی روسای ادارات پذیرش شمالغرب کشور با ستاد هماهنگی و پذیرش گروه‌های هدف، بیان کرد: تاسیس اداره پذیرش جزو بهترین برنامه‌های سازمان بهزیستی و جایگاه این اداره در تسهیل ارائه خدمات حائز اهمیت مضاعف است و نیاز به گسترش این ساختار تسریع و تسهیل ارائه خدمات به جامعه هدف احساس می‌شود.

وی با بیان وجود چالش‌ها در این حوزه بیان کرد: لزوم رفع تفاوت‌های موجود بین آیین‌نامه‌های معاونت‌های تخصصی و اداره پذیرش یکی از چالش‌هایی است که حل آن توسط رئیس ستاد پذیرش کشور مورد انتظار است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی رسیدن تعداد افراد پشت نوبت بهزیستی استان به صفر را از اقدامات قابل تحسین سازمان در دولت سیزدهم دانست و ادامه داد: حداکثر زمان برقراری مستمری افراد از لحظه تحت پوشش قرار گرفتن تا سه ماه است و بروز بودن انجام کمیسیون‌ها و صفر بودن تعداد پشت نوبتی‌های کمیسیون‌های پذیرش از سایر موفقیت‌های اداره هماهنگی و پذیرش گروه‌های هدف است.

کارشناس ستاد پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور نیز در این نشست، آرامش مددجویان در اداره پذیرش را حاکی از سعه صدر، آرامش و صبوری رئیس و کارکنان مجموعه دانست.

وفادار با بیان نقش نشست‌های هم‌اندیشی در رفع چالش‌های موجود در دستورالعمل ها و روندهای اجرایی بیان کرد: علی‌رغم اطلاع‌رسانی سریع اخبار به واسطه فضای مجازی، تاثیر نشست‌های هم‌اندیشی حضوری در تبادل نظر و ارائه پیشنهادها و راه حل‌های مجرب در حل چالش‌های موجود، غیرقابل انکار است.

وی ضمن قدردانی از اقدامات موثر اداره پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف بهزیستی آذربایجان شرقی افزود: آرامش ارباب رجوع اداره پذیرش استان حاکی از سعه صدر، آرامش و صبوری رئیس و کارکنان این اداره است و امیدواریم با هم اندیشی در این نشست بتوانیم گامی موثر در رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی برداریم.

کد خبر: 68915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =