برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان مدیریت درمان کردستان با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی

جشن تکلیف فرزندان پسر و دختر کارکنان مدیریت درمان کردستان با حضور مدیر درمان، رئیس بیمارستان و جمعی از کارکنان در بیمارستان تامین اجتماعی سنندج برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کردستان، مراسم جشن تکلیف و عبادت فرزندان پسر و دختر کارکنان تامین اجتماعی در سالن آمفی تاتر بیمارستان تامین اجتماعی سنندج و با حضور شیرزاد قادرپور اقدم؛ مدیر درمان، دکتر احمدی؛ رئیس بیمارستان و جمعی از کارکنان و فرزندان نو مکلف آنها در بیمارستان تامین اجتماعی سنندج برگزار شد.

شیرزاد قادرپوراقدم ضمن خیر مقدم به حاضران با اشاره به برگزاری جشن عبادت گفت: انجام جشن تکلیف و عبادت برای فرزندان باعث تشویق و ترغیب آنها به امر نماز خواهد شد.

وی رسیدن به سن تکلیف را رسیدن به سن شکوفایی دینی دانست و افزود: رسیدن به سن تکلیف، یعنی آگاهی داشتن از رعایت حجاب، یعنی جلوگیری از رفتار و کردار ناپسند است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان کردستان به روز نوجوان و ورود فرزندان به دوران نوجوانی اشاره و بیان کرد: هرگاه نامی از نوجوان می شود، یاد شهید حسین فهمیده و نوجوانان ایثارگر دوران دفاع مقدس می افتیم، شما از الان پا به نوجوانی گذاشتید و خدا به شما تکلیف کرده که از این به بعد با آن روح پاک سرشتی که دارید تکالیف دین مبین اسلام را انجام دهید. قدر مسلم وجود شما با این روح پاک آینده نظام جمهوری اسلامی ایران را تضمین می‌کند.

در این مراسم معنوی حجت الاسلام علیرضا نیکدل در بیاناتی به سن تکلیف اشاره کرد و گفت: سن تکلیف سن بلوغ معنوی و دینی قلمداد می‌شود و در کنار نماز که ستون دین است، احترام و نیکی به پدر و مادر از بهترین عبادات محسوب می‌شود.

در پایان فرزندان نو مکلف همکاران به صورت نمادین سوگندنامه به سن تکلیف رسیدن را قرائت کردند و از تعداد ۴۰ نفر از فرزندان همکاران ستاد مدیرت درمان و بیمارستان و پلی‌کلینیک تخصصی که به سن تکلیف رسیدند با اهدای جوایزی تقدیر شد.

کد خبر: 68934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =