برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش کارگری استان البرز

مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش‌های کارگری استان البرز با حضور مدیران کل ورزش و جوانان، تعاون کار و رفاه اجتماعی، رئیس فدراسیون کارگری کشور، نایب رئیس فدراسیون کارگری کشور و اعضای مجمع در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، در این مجمع خلیل عبداللهی، رئیس هیات ورزش‌های کارگری استان البرز به ارائه گزارشی از عملکرد هیات، و اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی و مقامات کسب شده توسط انجمن‌های تحت نظر هیات ورزشی در سال گذشته و جاری پرداخت و گفت: با اعزام ۳۱ تیم از میان بسته‌های مختلف ورزشی منتخب کارگری به مسابقات کشوری، استان البرز یکی از استان‌های فعال و نام آور در حوزه ورزش کارگری در دو سال گذشته بوده است که با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دارایی، مدیرکل تحقق یافته است.

وی در ادامه بیان کرد: در بخش ورزش‌های کارگری زنان و مردان بیش از ۴۰ فعالیت در سال جاری صورت گرفته که لازم می‌دانم از تلاش‌های تک تک روسای انجمن‌ها و هیات‌های ورزش‌های کارگری شهرستان‌های استان تقدیر کنم.

در این برنامه رمضی به عنوان رئیس مجمع ضمن تایید اقدامات ارزشمند صورت گرفته در هیات ورزش‌های کارگری استان البرز گفت: در استانی حضور دارم که شاهد تعامل ۱۰۰ درصدی مدیران کل دو دستگاه ورزش و جوانان و تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و تعامل چند جانبه هیات ورزش‌های کارگری با دستگاه‌های مرتبط اجرایی هستیم که این امر باعث نشاط و اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه ورزش کارگری شده است، قهرمانی‌های متعدد و اعزام تیم‌های منتخب استانی به مسابقات بین‌المللی نیز موید این ادعاست.

فروغی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز با تقدیر از تعامل چند جانبه هیات ورزش‌های کارگری با این اداره کل گفت: باید اعتراف کنم هیات ورزش‌های کارگری به اندازه برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان در بخش ورزش‌های کارگری فعال بوده و از تک تک ورزشکاران به ویژه ورزشکاران کارگری استان فعال در واحدهای تولیدی صنعتی صمیمانه سپاسگزارم.

در این برنامه از مدیران ۵ انجمن برتر استانی به ترتیب فرشی، انجمن فوتبال کارگری، فرشاد، انجمن دومیدانی، حیاتی، انجمن ورزش‌های رزمی و خدایار، انجمن بدنسازی و پرورش اندام تجلیل شد.

همچنین از چهار پیشکسوت ورزش کارگری استان ابوالقاسم بابا جعفری، اصغر کریمی، سعید زروانی و خسرو جهانبخش تجلیل به عمل آمد و از تلاش‌های مدیران عامل شرکت حلوا شکری نیاکان و ایکوپرس به عنوان حامیان مالی ورزشکارگری استان تجلیل شد.

کد خبر: 68939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =