روند احداث و توسعه مراکز درمانی در پارس آباد، خلخال و گرمی ادامه می‌یابد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل در دیدار با رئیس و اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استان از ادامه روند احداث و توسعه مراکز درمانی در شهرستان‌های پارس آباد، خلخال و گرمی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل، مهدی نیک‌سیرت، مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل و هیات همراه با حضور در کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استان با رئیس و اعضای هیات مدیره این کانون دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با تبریک و تهنیت حلول ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن عید نوروز به بازنشستگان، به ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت درمان استان پرداخت.

نیک سیرت با اشاره به اینکه مهم‌ترین اولویت مدیریت درمان استان ارتقاء کمی و کیفی خدمات درمانی است گفت: سال ۱۴۰۳ سال تحول عظیم در افزایش فضای فیزیکی درمانی خواهد بود که با افتتاح و بهره‌برداری از درمانگاه عمومی و تخصصی بیمارستان سبلان، درمانگاه عمومی شهرستان نمین و آماده‌سازی درمانگاه شماره دو اردبیل به این مهم خواهیم رسید.

وی همچنین از ادامه روند احداث و توسعه مراکز درمانی در شهرستان‌های پارس آباد، خلخال و گرمی خبر داد و افزود: اعتبارات لازم برای احداث درمانگاه بیله‌سوار در محل مناسب و قابل دسترسی برای بیمه‌شدگان درنظر گرفته شده است.

نیک سیرت در پایان از مزیت‌های راه‌اندازی سامانه تلفنی ۳۱۰۴۱ برای رفاه حال عمومی بیمه‌شدگان سازمان به مراکز درمانی تابعه گفت و افزود: این سامانه همزمان جوابگوی ۱۲۰ تماس تلفنی است که حضور مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی ملکی سازمان را تسهیل می‌کند.

احمد برنجیان، رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان استان در این دیدار صمیمی با قدردانی از حضور مدیر درمان و هیات همراه و قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده کارکنان مدیریت درمان استان در ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان به ویژه بازنشستگان گفت: احداث مراکز درمانی و جذب پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف پزشکی جزو مطالبات مردم بوده است که با وجود مدیریت کارآمد و ساعی، استان اردبیل در راه پیشرفت و توسعه در این باره قرار دارد.

در پایان این دیدار، مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با اهدای لوح سپاس و شاخه گل از رئیس و اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان تجلیل به‌عمل آورد.

کد خبر: 69118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =