اعزام کاروان مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس به اردوهای راهیان نور

کاروان مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس به اردوهای راهیان نور اعزام شد و از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید به عمل آورد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس، حضور پرشور کارکنان مدیریت درمان تامین‌اجتماعی فارس در اردوی راهیان نور به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های بلند بنیاگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی «ره» و بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای و شهدای انقلاب صورت گرفت.

در این آیین معنوی، کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس یاد و خاطره شهدا و تمامی حماسه آفرینان و رزمندگان دفاع مقدس را گرامی داشتند.

این آیین به همت پایگاه مقاومت بسیج مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد. کاروان راهیان نور مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس با یک دستگاه اتوبوس برای نخستین بار در مناطق عملیاتی همچون دهلاویه، هویزه، طلاییه، اروندکنار و منطقه عملیاتی والفجر ۸ (فاو) حضور یافته و از موزه ها، نمایشگاه ها، یادمان شهدای عملیات کربلای ۵ و ۸، خاکریزهای مقدس شلمچه و سرزمین عروج سرداران شهید همچون حسین خرازی، عباس دقایقی، میثمی سایر شهدا بازدید کردند.

حضور در خاک پاک طلاییه و قتلگاه شهیدان هویزیه و عبور از مناطق سه راه حسینیه، بستان، سوسنگرد و مناطق عملیاتی فتح المبین از جمله خاطراتی بود که به همراه روایتگری در مسیرهای عملیاتی در این سفر معنوی انجام شد و خاطراتی ماندگاری را در یاد و خاطره شرکت کنندگان ثبت کرد. این سفر معنوی همراه با برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدا جوایز به نفرات برتر بود و به تمامی شرکت‌کنندگان مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس در اردوی راهیان نور بسته های فرهنگی اهدا شد.

کد خبر: 69150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =