درخشش عضو خانواده بزرگ تامین اجتماعی فارس در مسابقات جهانی تکواندو

فرزند یکی از کارکنان بیمارستان تامین اجتماعی شهید بهشتی شیراز موفق به کسب مدال برنز در مسابقات جهانی تکواندو بلغارستان ۲۰۲۴ شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس، احسان صداقت فرزند حکیمه احمدی از کارکنان خدوم و شایسته بیمارستان شهید بهشتی شیراز موفق به کسب مدال برنز در مسابقات جهانی تکواندو بلغارستان ۲۰۲۴ شد.

صداقت از سال ۲۰۱۸ به عضویت تیم ملی درآمد و تاکنون موفق به افتخارآفرینی‌های متعددی برای جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی شده است. از موفقیت‌های بین المللی وی می توان به مواردی نظیر کسب مدال برنز قهرمانی جهان تایوان ۲۰۱۸، کسب مدال برنز ۲۰۲۱ کره جنوبی ، مدال طلای ۲۰۲۲ کره جنوبی و سه مدال طلای انفرادی و تیمی مسابقات جهانی ۲۰۲۳ استانبول اشاره کرد.

احسان صداقت در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال در بخش پومسه تیمی رشته تکواندو نشان برنز را برگردن آویخت و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مجامع جهانی به اهتزاز درآورد.

این ورزشکار شیرازی از سال ۲۰۱۸ تاکنون هشت مدال جهانی را از میادین بین‌المللی برای کشور عزیزمان ایران به ارمغان آورده است.

وی در رقابت های تکواندو ۲۰۲۴ آزاد جهان در بخش پومسه که به صورت حضوری و به میزبانی کشور بلغارستان برگزارشد، نشان برنز را بر گردن آویخت.

کد خبر: 69161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =