آماده باش مراکز درمانی تامین اجتماعی استان مرکزی در ایام نوروز ۱۴۰۳

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی از آمادگی مراکز درمانی این مدیریت در ایام نوروز برای خدمت‌رسانی به هموطنان به‌ویژه مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی، روح اله سهرابی ضمن تبریک پیشاپیش سال نو به همکاران زحمتکش و خدوم مدیریت درمان و قدردانی از تلاش و خدمات کادر درمان و پشتیبانی گفت: طرح آماده‌باش نوروزی مراکز درمانی تامین‌اجتماعی استان مرکزی از ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت ، خدمت‌رسانی در بیمارستان‌‎ها و درمانگاه‌های تامین اجتماعی در ایام نوروزی بی‌وقفه انجام می‌شود و فعالیت حوزه‌های پشتیبانی و ستادی نیز در ایام تعطیلات نوروزی تداوم خواهد داشت.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: در ایام نوروز شاهد افزایش مسافرت هستیم و ممکن است برخی افراد در طول مسافرت به خدمات درمانی نیاز پیدا کنند لذا برای خدمت‌رسانی مناسب به مسافران نوروزی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های سازمان تامین‌اجتماعی پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.همچنین بیمارستان‌ها برای بحران‌ها، فوریت‌ها و بلایای محتمل در ایام نوروز آمادگی کامل داشته باشند و کمیته مدیریت بحران تمامی بیمارستان‌ها در این ایام فعال است.

وی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در ایام تعطیلات نوروز فعالیت تمام وقت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه‌روزی تامین‌اجتماعی کماکان ادامه خواهد داشت. علاوه بر این با توجه به هم‌زمانی ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، ملاحظات لازم برای مدیریت مراجعان به بخش‌های اورژانس به‌ویژه در شیفت‌های عصر و شب نیز صورت گرفته است.

سهرابی از نصب پلاکاردهای اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: برای اطلاع‌ مسافران از نشانی مراکز درمانی تامین‌اجتماعی این پلاکاردها در ورودی شهرنصب می‌شود.

وی اضافه کرد: کارشناسان ستادی، روسای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در طول ایام نوروز با حضور در محل خدمت، به صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را تحت نظارت کامل داشته و ضمن بررسی لازم، درباره رفع مشکلات احتمالی سریعا اقدام خواهند کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: پذیرش بیماران در ایام غیرتعطیل نوروزی طبق روال جاری ادامه خواهد داشت و امیدواریم با فعالیت مطلوب مراکز درمانی تامین‌اجتماعی شاهد رضایتمندی بیمه‌شدگان باشیم و امکان دسترسی کامل بیماران به خدمات درمانی مورد نیاز در این ایام فراهم شود.

کد خبر: 69165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =