اقناع افکار عمومی قبل از اجرای تصمیمات

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز گفت: لازم است قبل از اجرای هر تصمیمی، با در نظر گرفتن شرایط و وضعیت، از فضای رسانه استفاده شود و اطلاع‌رسانی های لازم صورت گیرد تا افکار عمومی اقناع شود.

تورج بیات، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، با بیان این که اطلاع رسانی صحیح و به موقع نقش بسیار مهمی در فرهنگ سازی در جامعه ایفا می‌کند، گفت: در دنیای امروز، زندگی بدون رسانه قابل تصور نیست و به نوعی می‌توان گفت رسانه‌ها واسط پیام در دنیای امروز هستند.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز افزود: از این رو لازم است مجموعه‌ های خدماتی و دولتی، قدرت و نقش رسانه در شکل گیری افکار جامعه را به خوبی درک کرده و تعامل سازنده‌ای را در راستای تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی های لازم برقرار کنند.

بیات تصریح کرد: خوشبختانه اطلاع رسانی های انجام شده توسط سازمان تامین اجتماعی در برنامه های مختلف، اکنون باعث شده تا این سازمان با چالش کمتری مواجه شود.

وی افزود: باید توجه داشت که مردم از بدو تولد با سازمان تامین اجتماعی در ارتباط هستند و به خاطر همین، هر خبر و یا تصمیمی در این حوزه با واکنش عمومی جامعه مواجه می‌شود.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز ادامه داد: لازم است قبل از اجرای هر تصمیمی، با در نظر گرفتن شرایط و وضعیت، از فضای رسانه استفاده شود و اطلاع‌رسانی های لازم صورت گیرد تا افکار عمومی اقناع شود.

بیات در این خصوص به ذکر مثال پرداخت و افزود: مثلا موضوع حذف دفترچه های درمان در طرح ۳۰۷۰ و گسترش خدمات غیرحضوری سازمان کلید خورد، ولی اگر اطلاع‌رسانی های لازم قبل از آن تصمیم صورت نمی گرفت با حجم زیادی از نگرانی ها و فضاسازی ها مواجه می شدیم. در صورتی که با به کار گرفتن ظرفیت تمام رسانه‌ها، کمترین حاشیه را در این حوزه شاهد بودیم.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز افزود: با توجه به رشد سریع بنگاه‌های اقتصادی، تغییرات سریع و مسائل پیش بینی نشده سازمان هایی مانند تامین اجتماعی برای توسعه، رشد و پایداری در عرصه رقابتی امروز، به خلاقیت و نوآوری نیاز دارند تا در قالب آن بتوانند پاسخگوی نیازها و خواسته های مشتریان، مخاطبان و ذی نفعان خود باشد.

کد خبر: 35761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =