تجدید میثاق مدیردرمان کهگیلویه و بویراحمد با آرمان‌های انقلاب

مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار پیامی، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان انقلاب، چهاردهم و پانزدهم خرداد، سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب و فاجعه قیام خونین را تسلیت گفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهیگیلویه و بویراحمد، دکتر یونس محمودیان ‌سی‌امین سالگرد  بزرگداشت رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بنیادنگذار جمهوری اسلامی  ایران و شهادت یاران ایشان را در فاجعه  قیام خونین ۱۵ خردا ۱۳۴۲ به عموم کارکنان خدوم و زحمتکش سازمان تامین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد و مردم شریف استان تسلیت گفت. متن پیام محمودیان به شرح زیر است:

«از غم دوست، در این میکده فریاد کشم

داد رس نیست که در هجر رخش داد کشم

داد و بیداد که در محفل ما رندی نیست

که برش شکوه برم، داد ز بیداد کشم

شادیم داد، غمم داد و جفا داد و وفا

با صفا منّت آن را که به من داد، کشم

عاشقم، عاشق روی تو، نه چیز دگری

بار هجران و وصالت به دل شاد، کشم

در غمت ای گل وحشیِ من، ای خسرو من

جور مجنون ببرم، تیشه فرهاد کشم

مُردم از زندگیِ بی تو که با من هستی

طرفه سرّی است که باید برِ استاد کشم

(امام خمینی)

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر مقدس جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) یادآور حماسه‌های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در عشق به آن امام فرزانه است و روز ماتم ملت در سوگ جانگداز امام محبوب خود و وداع با مقتدای خویش و روز عزای پیر و جوان در ایران اسلامی است؛ سالگرد رحلت امام، سالگرد بیعت و میثاق است با آنچه او و شهدا از صدر اسلام تا قیام ۱۵ خرداد ۴۲ و بعد از آن تا به امروز برای سالم ماندن آن، جان خود را ایثار کرد. میثاق و تجدید پیمان با رسول اسلام و انقلاب و ادامه راه امام با تبعیت از خلف صالح آن روح خدا، رهبر بزرگوارمان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مد ظله العالی که با صلابت و درایت محور وحدت و مظهر ولایت گشته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، سالگرد رحلت ایشان را به خانواده بزرگ و زحمتکش و خدوم تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض  نموده و توفیق همگانی را از درگاه ایزد منان خواهانم.»

کد خبر: 51206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =