هدف تامین‌اجتماعی ارائه بهترین خدمات درمانی

مدیر درمان تامین‌اجتماعی گیلان از تجهیز مراکز درمانی به مدرن‌ترین دستگاه‌ها و وسایل پزشکی با صرف هزینه‌ای بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال خبر داد و مهمترین هدف تامین‌اجتماعی را ارائه بهترین خدمات درمانی دانست.

دکتر حسین ابراهیمی در نشست با روسای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان‌های استان و اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: هدف درمان تامین اجتماعی ارائه بهترین خدمات درمانی به بیمه شدگان به ویژه به مستمری بگیران و بازنشستگان است.

وی اظهار داشت: تلاش مضاعف خواهیم داشت تا تغییرات مثبت برای بیمه شدگان و بازنشستگان ملموس باشد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی گیلان خطاب به روسای کانون‌های بازنشستگی شهرستانهای استان گفت: کانون بازنشستگان به عنوان بازوان اصلی سازمان نقش مهمی در ارتقای عملکرد مدیریت درمان برای رسیدن به هدف مطلوب که ارائه خدمات درمانی با کیفیت است دارد. به همین منظور انتظار داریم تا با پشتیبانی و همراهی اعضای کانون‌ها بهترین خدمات را به بیمه شدگان ارائه دهیم.

ابراهیمی در راستای تجهیز مراکز درمانی، به خرید بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تجهیزات مدرن پزشکی اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی بخش مولکولی آزمایشگاه پلی‌کلینیک شماره یک رشت با قابلیت انجام آزمایش PCR، تجهیز پلی‌کلینیک تخصصی شماره یک رشت، پلی‌کلینیک انزلی و اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت به دستگاه پیشرفته سونو اکو کاردیوگرافی برای اکوی قلبی عروقی بزرگسالان، اطفال و نوزادان و ... از جمله این تجهیزات به شمار می‌رود.

در ادامه جلسه، وی گزارش مبسوطی را از تلاش‌های انجام شده در کلیه مراکز درمان تامین اجتماعی استان ارائه کرد و افزود: ساخت درمانگاه در شهرهای صومعه سرا، توتکابن، رضوانشهر و خمام از اهداف مهم توسعه‌ای مدیریت درمان است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی گیلان افزود: همچنین ارتقای بیمارستان حضرت رسول رشت از ۲۰۰ تخت به ۳۰۰ تخت و ساخت درمانگاه‌های تخصصی در محوطه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) و اجرای طرح هتلینگ در بخش‌های باقی مانده بیمارستان و به‌روز رسانی و تعمیر بخش‌ها و تاسیسات بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) از برنامه‌های مدیریت درمان استان است.

در آغاز جلسه، بافکار رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان به ضرورت اهمیت ساخت درمانگاه برای شهرهای فاقد مراکز ملکی اشاره کرد و گفت: بیمه شدگان شهرهای صومعه سرا، منجیل، رضوانشهر، توتکابن و خمام منتظر ساخت درمانگاه تامین‌اجتماعی در شهر خودشان هستند.

وی فعالیت‌های انجام شده در بخش درمان تامین اجتماعی استان را برای ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان و مستمری بگیران ستود و گفت: بخش بزرگی از هزینه‌های زندگی بازنشستگان مربوط به درمان است و به هر میزان که سازمان بتواند با توسعه خدمات درمانی دسترسی به درمان را تسیهل‌ کند، در ارتقای سطح معیشت آنان موثر خواهد بود.

در ادامه این جلسه، روسای کانون‌های بازنشستگی تامین اجتماعی شهرستان‌های استان، خواسته‌ها و مشکلات بیمه شدگان شهرهای خود را بیان کردند.

کد خبر: 51215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =