ضرورت بهسازی بیمارستان امام رضا(ع) قم

مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی طی سفر به استان قم از اورژانس و بخش‌های بالینی بیمارستان امام رضا علیه السلام بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم، دکتر مهدی ناقوسی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادر درمان به‌ویژه در ایام کرونا، خدمات درمانی ارائه شده در بیمارستان امام رضا علیه السلام را مطلوب ارزیابی کرد و با تاکید بر نیاز استان قم به افزایش تخت‌های بستری، بر بهسازی فضای فیزیکی و استفاده حداکثری از فضای داخلی بیمارستان امام رضا (ع) تاکید کرد.

مدیر کل درمان مستقیم همچنین آمادگی سازمان را در خصوص کمک به حل مشکلات مطرح شده در چارچوب قوانین و سیاست‌های سازمان، اعلام کرد.

دکتر محصل همدانی، مدیر درمان استان ضمن عرض خیر مقدم و خوشامدگویی به مدیر کل درمان مستقیم گزارشی را از عملکرد بیمارستان امام رضا علیه السلام ارائه کرد.

وی با اشاره به تعداد بیمه شدگان استان قم و همچنین بهره برداری بیمه شدگان شهرهای همجوار از خدمات درمانی تنها بیمارستان تامین‌اجتماعی استان و همچنین بالا بودن ضریب اشغال تخت بیمارستان بر لزوم افزایش تعداد تخت‌های بستری، ارتقای سطح  بیمارستان به تخصصی و بهرمندی از تجهیزات High tech تاکید و ابراز امیدواری کرد با احداث ساختمان درمانگاه جدید و مساعدت سازمان، این مهم محقق شود.

کد خبر: 51527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =