برگزاری نشست شورای اداری تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان یزد

محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز ضمن تقدیر از عملکرد روسای شهرستانی و مدیران ستادی گفت: بحث کمبود نیروی انسانی و خودرو از جمله مشکلاتی است که این اداره کل در بخش های مختلف با آن روبرو است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور اعضای این نشست در سالن شهید دهقان این اداره کل برگزار شد.

در ابتدای این نشست روسای ادارات شهرستانی به بیان مسائل و مشکلات حوزه شهرستانی خود پرداختند و در ادامه مدیریت های تخصصی نیز درباره اهداف حوزه های خود و برنامه های تحولی که تا پایان سال باید اجرا شود مطالبی را بیان کردند.

در این نشست محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز ضمن تقدیر از عملکرد روسای شهرستانی و مدیران ستادی گفت: بحث کمبود نیروی انسانی و خودرو از جمله مشکلاتی است که این اداره کل در بخش های مختلف با آن روبرو است.

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی سامانه مشاغل سخت و زیان آور شاهد کاهش فشار کاری بر همکاران حوزه بازرسی هستیم گفت: هرکدام از مدیریت ها برنامه های تحولی که در حوزه خود تا پایان سال قرار است انجام دهند را بیان کردند و تحقق این برنامه ها با همکاری و کار جهادی تمامی همکاران محقق می شود.

در این نشست از امیرعباس دهقانی زاده رئیس اداره شهرستان مهریز، محمد محمدی مدیر شهرستان یزد و محمد فتاحی رئیس اداره شهرستان اردکان که در ارزیابی های صورت گرفته از سوی مدیران ستادی، حراست، اداره ارزیابی عملکرد و روابط عمومی، موفق به کسب بالاترین امتیاز شدند، با اهدای لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد؛ همچنین از زحمات ابراهیم زینل پور مدیر اجتماعی اداره کل به جهت پیگیری های صورت گرفته در جهت تکمیل استخر اردکان و ناصر زارع رئیس اداره شهرستان ابرکوه به جهت افتتاح زمین چمن مصنوعی شهرستان تجلیل شد.
 

کد خبر: 53709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =