افزایش یک میلیون نفری بیمه‌شدگان صندوق روستایی و عشایر

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از افزایش ۶۰ درصدی سطوح درآمدی روستاییان و عشایر در سال جاری خبر داد و گفت: در سال جاری یک میلیون بیمه شده جدید که معادل مجموع افراد تحت پوشش رفته ۱۰ سال گذشته است، تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، بیت الله برقراری در همایش روز ملی روستا و عشایر که در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، با بیان اینکه این صندوق براساس اصل ۲۹ قانون اساسی تشکیل شده است گفت: همچنین در برنامه پنجم و ششم توسعه بر فعالیت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تاکید شده است.

وی افزود: جامعه هدف ما، مولدین کشور و میراث دار امنیت غذایی بوده و از بُعد اجتماعی نیز اثرگذارند.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اشاره به اینکه ۳۰ میلیون نفر یعنی حدود یک سوم جمعیت کشور، جامعه هدف صندوق ما هستند گفت: این صندوق در تحقق توسعه کشور، رفع فقر، ارتقای عدالت، حفظ محیط زیست و… نقش دارد.

برقراری ادامه داد: در سال جاری با حمایت دولت و استقرار قرارگاه کرامت، یک میلیون بیمه شده جدید که معادل مجموع افراد تحت پوشش رفته ۱۰ سال گذشته است، تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته نیز ۳۰ هزار نفر بیمه شدند گفت: این درحالی است که در ۱۷ سال گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه قرار گرفته بودند.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر افزود: سطح درآمدی روستاییان و عشایر بیمه شده این صندوق ۶۰ درصد افزایش یافته است، درحالی که این عدد در سالهای گذشته تنها ۱۰ درصد رشد یافته بود.

کد خبر: 54230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =