تبیین خط مشی سازمان تأمین اجتماعی در حوزه فنی، عمران و املاک

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی توجه به مولدسازی املاک سازمان و افزایش کیفیت، کاهش زمان و هزینه‌ها در اجرای پروژه‌های عمرانی سازمان را دو خط‌مشی اصلی حوزه فنی، عمرانی و املاک سازمان دانست.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی روز گذشته در نشست با مدیران و مسئولان حوزه فنی، عمرانی و املاک این سازمان مسائل، چالش‌ها و دستاوردهای حوزه فنی، عمرانی و املاک تأمین اجتماعی را تشریح کرد.

وی همچنین این حوزه را یکی از پیچیده‌ترین و گسترده‌ترین حوزه‌های فعال در سازمان تأمین‌اجتماعی عنوان کرد.

موسوی با تأکید بر لزوم توجه به حقوق ذی‌نفعان در تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و اجرای تصمیمات، اضافه کرد: افزایش هماهنگی بین‌بخشی، شفاف‌سازی در زمینه فعالیت‌ها و قراردادها و توجه به هزینه-فایده در تصمیمات، اولویت‌های اصلی سازمان تأمین‌اجتماعی در حوزه فنی، عمرانی و املاک است.

مدیرعامل تامین‌اجتماعی افزود: افزایش همدلی و اعتمادسازی بین مدیران و همکاران مجموعه، زمینه‌ساز مدیریت بهینه هزینه‌ها، افزایش بازدهی و ارتقای بهره‌وری این حوزه خواهد بود.

به گفته وی، استفاده از تولیدات داخل کشور در تجهیز مراکز درمانی، توسعه اقتصادی کشور را به همراه خواهد داشت که فواید این توسعه، شامل حال سازمان تأمین‌اجتماعی نیز می‌شود.

ضرورت توجه به اصلاح ساختار

قائم موهبتی، مشاور عالی مدیرعامل نیز در ادامه این جلسه گزارشی از عملکرد، اقدامات و دستاوردهای ۱۵ ماه اخیر سازمان در حوزه فنی، عمرانی و املاک ارائه و موضوع اصلاح ساختار این حوزه را مهم‌ترین چالش فعلی این حوزه معرفی کرد.

وی همچنین با اعلام پایان تدوین و تکمیل سامانه املاک و مستغلات سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سازمان در سال اخیر، از رونمایی از این سامانه در هفته پیش‌رو خبرداد.

مدیرکل فنی مهندسی سازمان و مدیران شرکت‌ها و مؤسسات تابعه فعال در حوزه فنی، عمرانی و املاک نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های مجموعه‌های تحت مدیریت خود، اظهار امیدواری کردند که ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش سازمان گسترش یابد.

کد خبر: 56584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =