لرستان میزبان سی‌امین سفر استانی مدیرعامل تأمین‌اجتماعی

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در سی‌امین سفر استانی، روز پنج‌شنبه ۲۲ دی‌ماه به‌منظور بررسی فرایندهای خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان، بازدید از پروژه‌های عمرانی تأمین‌اجتماعی و واحدهای اقتصادی سازمان و همچنین دیدار و گفت‌گو با مسئولان وارد لرستان شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، موسوی در جریان این سفر استانی در دیدار و نشست با نمایندگان تشکل‌های شرکای اجتماعی لرستان، بازدید از شعب و مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی و دیدار و گفت وگو با کارکنان و مراجعان این مرکز، مشکلات و کاستی‌های احتمالی را بررسی می‌کند.

وی همچنین از پروژه در حال احداث توسعه بیمارستان تأمین‌اجتماعی کوثر بروجرد و افزایش تعداد تخت‌های این بیمارستان از ۳۲ به ۹۶ تخت و نیز پروژه توسعه بیمارستان تأمین‌اجتماعی نرگس درود و افزایش ظرفیت تخت‌های این بیمارستان از ۳۲ به ۶۴ تخت بازدید خواهد کرد.

مدیرعامل تأمین‌اجتماعی همچنین بازدید از کارخانه سیمان درود به عنوان یکی از واحدهای اقتصادی زیرمجموعه این سازمان در بخش سرمایه‌گذاری را در دستور کار دارد.

ابراهیم جواهری عضو هیأت‌مدیره، احمد اسفندیاری معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌ها و همچنین حسن ضابطی مدیرکل امور مجلس و دولت سازمان تأمین‌اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی را در سفر به استان لرستان همراهی می‌کنند.

سازمان تأمین‌اجتماعی هم‌اکنون نزدیک به ۵۰۰ شعبه بیمه‌ای و ۴۰۳ بیمارستان و مرکز درمانی در استان‌های مختلف، برای تولید و ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارآفرینان دارد.

سفرهای استانی مدیرعامل تأمین اجتماعی به استان‌های مختلف در راستای رویکرد دولت در زمینه حضور در میان مردم و بررسی مسائل و مشکلات و با هدف ارزیابی‌ مستقیم از ظرفیت‌ها و امکانات و موانع خدمت‌رسانی و تلاش برای رفع برخی نواقص احتمالی انجام می‌شود.

کد خبر: 56992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =