تجدید میثاق مدیران و کارکنان تأمین‌اجتماعی با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی

همزمان با دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همراه با وزیر کار و مدیران سایر دستگاه‌های اجرایی تابعه این وزارتخانه با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدا تجدید پیمان کردند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، سید میرهاشم موسوی به‌همراه معاونان، مدیران و کارکنان تأمین اجتماعی در پنجمین روز از دهه فجر، با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان‌های والای امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

در این مراسم معاونین، مدیران و کارکنان ستاد مرکزی تأمین‌اجتماعی، ادارات‌کل بیمه‌ای و درمانی استان‌های تهران و البرز و مدیران و کارکنان شرکت‌ها و موسسات تابعه این سازمان حضور داشتند.

افتتاح چندین پروژه عمرانی، نشست خبری مدیرعامل تأمین‌اجتماعی برای تشریح دستاوردهای این سازمان، دیدار با خانواده معظم شهدا، راه‌اندازی نمایشگاه دستاوردها و برنامه‌های توسعه‌ای، ارائه گزارش عملکرد به مخاطبان در مراسم نمازجمعه و برگزاری میز خدمت در حاشیه این آیین و شرکت گسترده در راهپیمایی بیست و دوم بهمن‌ماه از برنامه‌های تأمین‌اجتماعی برای گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است. ‌ ‌

کد خبر: 57630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =